به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۳ - ۱۳:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۱۱ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۴۷۸۹۸۴

انتقاد از آلمان: در حد کلاس جهانی نیستید

انتقاد از آلمان: در حد کلاس جهانی نیستید
گروه ورزشی:برتی فوگتس، سرمربی سابق تیم ملی آلمان، معتقد است که این تیم با تکرار نمایشش برابر دانمارک نمی‌تواند مقابل اسپانیا به پیروزی برسد.به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان با پیروزی برابر تیم ملی دانمارک در مرحله یک هشتم رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ موفق شد به جمع هشت تیم برتر مسابقات راه پیدا کند و حالا باید برای صعود به مرحله نیمه نهایی در دیداری سخت و جذاب روبروی تیم ملی اسپانیا به میدان برود.

عملکرد خوب این تیم تحت هدایت یولیان ناگلزمان تحسین بسیار را برای آنها به همراه داشته اما  فوگتس معتقد است که آنها باید برای پیروزی برابر اسپانیا پیشرفت کنند. او در این باره نوشت: «نباید از پیروزی ۰-۲ برابر تیم ملی دانمارک بیش از حد تمجید کنیم. این پیروزی در حد کلاس جهانی نبود.

باید این موضوع را بپذیریم که برای کسب پیروزی تلاش بسیاری کردیم و تیم ملی آلمان در لحظات مهم بازی خوش شانس بود و تیم ملی دانمارک هم آن تیم بزرگی که پیش از این بود نیست. آفساید چند میلی‌متری در زمانی که می‌توانستیم از حریف عقب بیفتیم و سپس اعلام خطای هند و ضربه پنالتی لحظات تلخی را برای دانمارکی‌ها رقم زد. دوست دارم بدانم که اگر چنین پنالتی‌ای علیه تیم ملی آلمان گرفته می‌شد چه واکنشی به همراه داشت.»

این سرمربی سابق تیم ملی آلمان با تمجید از عملکرد آنتونیو رودیگر اضافه کرد: «رودیگر خوب بازی کرد و مثل همیشه با تمام وجود برای تیم تلاش کرد. فوق‌العاده! شادی او پس از توپی که دفع کرد نشان داد که همه در این تیم برای هم بازی می‌کنند و اگر اشتباهی انجام شود بازیکن دیگری آماده است آن را جبران کند.

یک یا دو بازیکن از تیم ملی آلمان توانایی را دارند که عملکرد بهتری داشته باشند و باید بدانند که این تیم نمی‌تواند اشتباهات احمقانه‌ای که مقابل دانمارک انجام داد را برابر تیم‌های بزرگ مانند اسپانیا تکرار کند و باید عملکرد بهتری داشته باشد.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها