کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ماتئوس حرفش را پس گرفت:اصلا پنالتی نبود

19 تير 1403 ساعت 13:33


گروه ورزشی:لوتار ماتئوس، ستاره سابق تیم ملی آلمان، می‌گوید برخورد تصمیم داور در نگرفتن پنالتی برای این تیم درست بوده است.به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان با قبول شکست برابر تیم ملی اسپانیا در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ از گردونه این مسابقات حذف شد اما بحث و جنجال درباره پنالتی اعلام نشده به سود این تیم از سوی آنتونی تیلور که قضاوت این دیدار را برعهده داشت همچنان ادامه دارد.

اما حالا ماتئوس اظهارات جالبی را در ستونش در اسپورت منتشر کرده است. در این نوشته آمده است: «بسیاری معتقد هستند که تیم ملی آلمان عملکرد قدرتمندانه‌ای را در رقابت جام ملت‌های اروپا در خانه به نمایش گذاشت.

اما من چنین اعتقادی ندارم. شاید انتظارات به دلیل نتایج به دست آمده در تورنمنت‌های قبلی بالا نبود و به همین دلیل این نمایش خوب و قدرتمندانه به نظر رسید اما من فکر نمی‌کنم که آلمان از حذف در مرحله یک چهارم نهایی راضی باشد. این نمی‌تواند هدف ما باشد! هرچند رویارویی با اسپانیا در مرحله یک چهارم نهایی در فینال زودرس این مسابقات بدشانسی بود.

این تیم پتانسیل کافی برای قهرمانی در این مسابقات را در اختیار داشت، خصوصا با توجه به حمایتی که از سوی هواداران دریافت می‌کرد. ما همچنین یکی از قدرت‌های اصلی فوتبال هستیم، حتی با این که عملکردی که تا مرحله یک چهارم نهایی یورو به نمایش گذاشتیم چندان درخشان و فوق العاده نبود. 

چه چیزی کم داشتیم؟ آیا ناگلزمان ترکیب درستی را برای هر دیدار انتخاب کرد؟ من اطمینان دارم که او با بررسی دوباره تصمیمات متفاوتی خواهد گرفت. هرچند که او به خوبی درباره این ایده‌ها فکر کرده بود اما در نهایت در زمین جوابی نگرفت.»

ماتئوس همچنین درباره پنالتی اعلام نشده به سود آلمان با برخورد توپ جمال موسیالا به دست مارک کوکوریا اضافه کرد: « من مقابل میلیون‌ها مخاطب گفتم که این پنالتی واضح بوده است اما اگر دستورات داوری ارائه شده به داوران پیش از این مسابقات را بررسی کنید، مانند من نظرتان را عوض خواهید کرد. در این صورت درک می‌کنید که چرا آنتونی تیلور پنالتی اعلام نکرد.»


کد مطلب: 480289

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/480289/ماتئوس-حرفش-گرفت-اصلا-پنالتی-نبود

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir