کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نمایندگی ال جی و سامسونگ خدمات تعمیرات خود در رشت را آغاز کرده‌اند

20 تير 1403 ساعت 12:22

گروه کسب و کار: یکی از دغدغه‌های صاحبان وسایل برقی همیشه این است که بتوانند برای نصب و تعمیر وسایل خود و یا حتی سرویس برخی از تجهیزات همانند ماشین ظرفشویی یا ماشین لباسشویی، تعمیرکاران متخصص و حرفه‌ای را پیدا کنند. خبر خوش به هموطنان ساکن در رشت این است که این نمایندگی ال جی و سامسونگ خدمات تعمیرات خود در رشت را آغاز کرده ‌اند. در این مطلب ما قرار است تمامی خدمات این دو مرکز را برای شما عزیزان شرح دهیم. پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید.


مروری بر خدمات نمایندگی ال جی در رشت
برند ال جی یکی از برندهای معروف و شناخته شده در جهان است که در ایران نیز محبوبیت زیادی به دست آورده و اغلب مردم دوست دارند وسایل برقی خانه خود را از برند ال جی خریداری کنند. در انتخاب یک برند نه تنها باید به کیفیت محصولات آن برند توجه داشت بلکه باید مطمئن شوید نمایندگی‌های معتبر در شهر شما وجود دارد تا نصب تعمیرات و سرویس وسایل برقی برند مربوطه را برای شما انجام دهند. خوشبختانه ال جی در شهرهای مختلف ایران من جمله رشت نمایندگی‌هایی را راه اندازی کرده است. مهم‌ترین خدمات نمایندگی ال جی در رشت عبارتند از:

تعمیرکار سیار جهت ارائه خدمات تعمیرات لوازم خانگی در محل
برای تعمیرات و عیب‌یابی وسایل برقی اصلاً نیازی نیست که شما وسیله برقی خود را به نمایندگی ال جی رشت ببرید بلکه با ما تماس می‌گیرید تا تعمیرکار به منزل شما بیاید و با کمک تکنسین‌ها و تجهیزات پیشرفته، عیب‌یابی و تعمیرات را انجام دهد.

نصب وسایل برقی
پیشنهاد ما این است به هیچ عنوان وسایل برقی جدید را شخصاً راه‌اندازی نکنید بلکه اجازه دهید تعمیرکاران در نمایندگی ال جی در رشت این کار را انجام دهند تا اگر از همان ابتدا وسیله عیبی داشت، بتوانید به کارخانه برگشت دهید.

استفاده از قطعات اورجینال
اگر قطعه‌ای در داخل وسایل برقی سوخته باشد نمایندگی ال جی در رشت از قطعات اورجینال استفاده می‌کند و گارانتی قطعه را در اختیار شما قرار می‌دهد.

تعمیرات قطعات
ممکن است برخی از قطعات دچار عیب شده باشند و با تعمیرات بتوان آن‌ها را به کار انداخت. اولویت نمایندگی ال جی رشت این است که قطعات اصلی دستگاه بر روی آن حفظ شود. بنابراین تعمیرکاران نمایندگی ال جی رشت تلاش خود را خواهند کرد تا قطعه معیوب را تعمیر نمایند.

خدمات تضمین شده
یکی از مهم‌ترین اقداماتی که نمایندگی ال جی رشت انجام داده است، ارائه ضمانتنامه برای سرویس و تعمیرات قطعات در راستای جلب رضایت مشتریان می‌باشد. گارانتی، اعتبار طولانی دارد و در نتیجه نمایندگی ال جی در رشت متعهد می‌شود اگر دوباره مشکل قبلی در دستگاه رخ داد، در صورت اعتبار داشتن ضمانتنامه، خدمات رایگان را ارائه نماید.

ارائه مشاوره رایگان تعمیرات لولزم خانگی
از آنجایی که گاهی اوقات عیوب بسیار سطحی در داخل وسایل برقی رخ می‌دهند، اگر در گزارش اولیه توسط شما تعمیرکاران ما به این نتیجه برسند که نیازی به حضور تعمیرکار در منزل نیست، به صورت تلفنی و بدون هزینه شما را راهنمایی می‌کنند تا خودتان بتوانید دستگاه را به کار بیندازید.

نمایندگی تعمیرات لولزم خانگی سامسونگ در رشت

مروری بر خدمات نمایندگی سامسونگ در رشت
برند سامسونگ آنچنان شهرتی در جهان به دست آورده است که هنوز هم مردم اولویت خود را برای خرید وسایل برقی، بر روی برند سامسونگ قرار می‌دهند. یکی از دلایل مهم محبوبیت این برند در کنار کیفیت بالای تولید، حمایت از مشتریان از طریق نمایندگی‌های معتبر برای خدمات پس از فروش است. داخل ایران نیز هموطنان عزیز که از وسایل برقی سامسونگ استفاده می‌کنند، در هر شهری که باشند به خدمات نمایندگی‌های سامسونگ دسترسی خواهند داشت. ما در این قسمت از مطلب می‌خواهیم خدمات نمایندگی سامسونگ در رشت را برای شما عزیزان شرح دهیم. پس تا پایان مطلب ما را همراهی کنید:

•    افراد متخصص و حرفه‌ای که به طراحی کلیه وسایل برقی سامسونگ تسلط دارند، وظیفه عیب‌یابی و سرویس وسایل را بر عهده می‌گیرند. بنابراین کیفیت و سرعت کار بسیار بالا است.
•    تعمیرات و سرویس وسایل برقی در خانه خود شما انجام می‌گیرد. حتی اگر ماکروفر خراب شده است نیازی به انتقال وسیله برقی نخواهد بود. با این کار ما هم سرعت عمل را بالا می‌بریم و هم از آسیب‌های احتمالی به وسایل برقی در حین جابجایی جلوگیری می‌شود.
•    تعمیرکاران ما موظف هستند حتماً در پایان سرویس و تعمیرات وسایل برقی، به شما گارانتی با مهر نمایندگی سامسونگ رشت را تحویل دهند تا عملکرد خود را تضمین نمایند.
•    هزینه‌هایی که شما تحت نظر نمایندگی سامسونگ رشت می‌پردازید طبق نرخ اتحادیه محاسبه می‌شود. بنابراین شما بالاترین کیفیت را با بهترین قیمت دریافت خواهید کرد.
•    به شما حق می‌دهیم با وجود قطعات چینی و تعمیرکاران سودجویی که در بازار فعالیت دارند، نگران تعویض برخی از قطعات در وسایل برقی خود باشید. ولی نمایندگی سامسونگ رشت تعهد دارد که در درجه اول قطعات معیوب را تعمیر نماید و اگر راهی جز تعویض نبود، قطعات اورجینال و دارای گارانتی را بر روی آن نصب کنند.
•    نمایندگی سامسونگ رشت پاسخگویی ۲۴ ساعته را از طریق تماس تلفنی و آنلاین در نظر گرفته است.
•    می‌توانید از مشاوره رایگان برای برطرف کردن عیوب سطحی نیز بهره‌مند شوید. در نتیجه چنین عیوبی توسط خود شما برطرف شده و نیاز به پرداخت هزینه نخواهد بود.

کلام آخر
در نهایت به شما اکیداً توصیه می‌کنیم سرویس و عیب‌یابی وسایل برقی خود را به دست هر تعمیرکاری نسپارید. تا وقتی که از تخصص او مطمئن نشده‌اید، به هیچ عنوان به چنین فردی اعتماد نکنید. به سراغ نمایندگی‌های معتبر بروید تا مطمئن شوید افراد متخصص که دوره‌های عملی را پشت سر گذاشته‌اند، عیب‌یابی وسایل برقی شما را بر عهده می‌گیرند. در این صورت کیفیت کار بسیار بالا خواهد بود و کارایی دستگاه به هیچ عنوان افت نمی‌کند.
 


کد مطلب: 480418

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/480418/نمایندگی-ال-جی-سامسونگ-خدمات-تعمیرات-خود-رشت-آغاز-کرده-اند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir