به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۹ - ۱۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۱۷ ساعت ۰۱:۱۲
کد مطلب : ۴۸۵۳۳۷

سپاهان در اصفهان مغلوب ‌الاهلی شد

سپاهان در اصفهان مغلوب ‌الاهلی شد
گروه ورزشی: تیم فوتبال سپاهان اصفهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان مغلوب میهمان اماراتی خود شد و با نتیجه سنگین چهار بر یک برابر شباب الاهلی شکست خورد.
این مسابقه در قالب نخستین مرحله انتخابی لیگ نخبگان آسیا برگزار می‌شد و سپاهان که امسال قهرمان جام حذفی ایران شده بود در صورت شکست شباب الاهلی به مرحله دوم انتخابی راه پیدا می‌کرد اما اکنون این تیم باید در لیگ قهرمانان آسیا که سطح دوم مسابقات باشگاهی آسیاست به کار خود ادامه دهد.
گل نخست این مسابقه را سپاهان در دقایق پایانی نیمه اول زد اما شباب‌ الاهلی در نیمه دوم سردار آزمون را به زمین آورد و خیلی زود این مهاجم سرشناس ایرانی گل تساوی را برای تیم اماراتی به ثمر رساند.نتیجه تساوی یک بر یک تا پایان ۹۰ دقیقه پابرجا ماند اما در دو وقت ۱۵ دقیقه‌ای اضافه، این شباب الاهلی بود که سه گل دیگر - روی اشتباهات تاثیرگذار دروازه‌بان و مدافعان سپاهان - زد.
نکته جالب توجه این مسابقه این بود که سردار آزمون، مهاجم تیم ملی ایران، که به تازگی به شباب الاهلی پیوسته به محض ورود به زمین گل مساوی را برای تیم خود زد.
آزمون که فصل قبل در آاس‌ رم به عنوان یارقرضی از لورکوزن آلمان، بازی می‌کرد، در نوجوانی فوتبال حرفه‌ای خود را از باشگاه سپاهان آغاز کرده است اما هیچ‌گاه فرصت خودنمایی در ترکیب اصلی این تیم را پیدا نکرد.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها