به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۰ - ۱۳:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۲۰ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب : ۴۸۵۸۲۴

تصویری از پوست‌اندازی استقلال جواد نکونام

تصویری از پوست‌اندازی استقلال جواد نکونام
گروه ورزشی: تصویری از تمرین سال گذشته استقلال موجود است که پوست‌اندازی این تیم را نشان می‌دهد.به گزارش "ورزش سه"، باشگاه استقلال نسبت به سال گذشته تغییر زیادی داشته است، تصویری از این تیم در تمرینات موجود است که از بین افراد حاضر در این عکس فقط آرمان رمضانی در جمع‌ آبی‌ها باقی مانده است.

پیمان بابایی، محمدحسین زواری و امیرعلی صادقی مطرح‌ترین چهره‌های استقلال هستند که از این جمع از باشگاه خروج پیدا کردند، زواری به هوادار پیوست، بابایی شاگرد مهدی تارتار در گل‌گهر شد و وضعیت امیرعلی صادقی برای فصل آینده هنوز مشخص نیست.

استقلالی‌ها در این فصل به مراتب تیم پرمهره‌تر و کاملی دارند و برای انجام این کار نیاز به پوست‌اندازی کامل داشتند که به نظر می‌رسد شروع این اتفاق از لیگ بیست و چهارم آغاز شده است و در لیگ بیست و پنجم هم شاهد این اتفاق خواهیم بود، تیمی که چندین فصل تا آستانه قهرمانی پیش می‌رود اما عنوانی کسب نمی‌کند نیاز به تغییرات کلیدی و حضور بازیکنان مطمئن‌تری دارد.

استقلالی‌ها در این فصل بالانس خوبی از ستاره‌های خارجی، بازیکنان باتجربه و بازیکنان جوان مستعد ایرانی در اختیار دارند و بعد از مدت‌ها نقل و انتقالات خوبی را پشت سر گذاشتند.لیگ بیست و چهارم کمتر از 5 روز دیگر آغاز خواهد شد و چهره جدید تیم استقلال در بازی روز جمعه مقابل شمس‌آذر قزوین به نمایش گذاشته خواهد شد.
برچسب ها: استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها