به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۰ - ۲۲:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۲۳ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۴۸۶۳۴۲

گروه هفت:مدعی قهرمانی به اضافه اسکوچیچ

گروه هفت:مدعی قهرمانی به اضافه اسکوچیچ
گروه ورزشی: تراکتور این فصل عزم خود را کاملا برای شکل دادن یک اتفاق رویایی جزم کرده است.
به گزارش "ورزش سه"، تیم کنونی تراکتور را شاید بتوان رویایی‌ترین تیم چند فصل اخیر تبریزی‌ها نامید. بازیکنانی ستاره که همچنان از بالاترین انگیزه برای دستیابی به موفقیت برخوردار هستند و شاید برای طلسم‌شکنی تاریخی در تبریز بتوان کاملا روی آنها حساب کرد.

یکی از نکات ویژه و جالب توجه در تراکتور این فصل حضور بازیکنانی است که سابقه پرسپولیسی دارند. بازیکنانی که با دستیابی به عناوین متعدد قهرمانی و حضور در عرصه‌های بین‌المللی اکنون چشم به حمایت هواداران و همراهی آنها دوخته‌اند تا اتفاقی مهم را در تبریز شکل دهند.

علیرضا بیرانوند یکی از مهره‌های پرماجرای این فصل تراکتور محسوب می‌شود؛ دروازه‌بان ملی‌پوش و شماره یک کنونی تراکتور که حضورش در پرسپولیس طی فصول اخیر با عناوین قهرمانی عجین شده بود. نکته عجیب اینکه در تنها فصلی که پرسپولیس موفق به کسب عنوان قهرمانی نشده بود، او در این تیم غیبت داشت. یکی از باسابقه‌ترین بازیکنان در عرصه ملی که در جام جهانی، جام ملت‌ها و لیگ قهرمانان آسیا تجربه بالایی را به نام خود کرده و نشان داده هجمه و فشارها نمی‌تواند تاثیری روی عملکردش داشته باشد.

شجاع خلیل‌زاده نیز در دومین فصل حضورش در تراکتور کاملا اوضاع را در اختیار گرفته است. بازیکنی که به‌ عنوان قهرمانی در تراکتور به‌عنوان یک دستاورد بزرگ چشم دوخته و قطعا بیش از هر بازیکنی در این تیم در تلاش برای به نتیجه رساندن این هدف خواهد بود.

مهدی شیری دیگر پرسپولیسی حاضر در اردوگاه تراکتور محسوب می‌شود که او نیز تجربه عنوان قهرمانی را در کارنامه دارد و برای دومین فصل حضور در جمع تبریزی‌ها، کاملا بند کفش‌ها را برای این مهم محکم کرده است.

دانیال اسماعیلی‌فر چهارمین پرسپولیسی با پیراهن تراکتور است که البته پیش از این نیز تجربه حضور در تبریز و پوشیدن پیراهن این تیم را دارد. بازیکنی که فصل گذشته علی‌رغم تمامی هجمه‌ها یکی از برترین بازیکنان پرسپولیس لقب گرفت و گل‌ساز برتر سرخ‌ها نیز محسوب می‌شد.

محمد نادری هرچند سابقه حضور در استقلال را نیز در کارنامه‌اش دارد اما پیش از آن با پوشیدن پیراهن پرسپولیس کاملا شناخته شد و بیشترین شانس حضور در تیم ملی را نیز به دست آورد. او نیز در سمت چپ دفاعی تراکتور برای این فصل کاملا آماده به نظر می‌رسد و باید دید برای لیگ بیست و چهارم چه اهداف شیرینی را در ذهن دنبال خواهد کرد.

مهدی ترابی نیز پنجمین پرسپولیس در اردوگاه تراکتور است. ستاره‌ای بی‌مثال در لیگ ایران که موتور حرکتی پرسپولیس نیز محسوب می‌شد و هر زمان در اوج آمادگی قرار داشت، تیمش به بهترین شکل به نتیجه دلخواه نزدیک می‌شد و تاثیر او در قهرمانی‌های پرسپولیس غیرقابل چشم‌پوشی به نظر می‌رسد و خلا او نیز بیش از هر چیزی هواداران پرسپولیس را نگران کرده است.

مهدی عبدی نیز جدیدترین صید تراکتور محسوب می‌شود. مهاجمی که فصل گذشته به‌صورت قرضی پیراهن تراکتور را بر تن کرد و با ثبت شش گل زده توانست عملکرد قابل قبولی از خود به جا بگذارد. او با پایان قرارداد قرضی به پرسپولیس بازگشت اما خیلی زود متوجه شد شرایط برای نمایش توانایی‌هایش در این تیم مهیا نیست و بهترین جا را بازگشت به تراکتور دید.

در نهایت باید دید با حضور شش بازیکن پرسپولیسی در اردوگاه تراکتور که سابقه بازی‌های ملی و بین‌المللی آنها در کنار عناوین قهرمانی‌ای که کسب کرده‌اند، قادر خواهند بود رویای تراکتور را برای پشت سر گذاشتن دیگر رقبا به واقعیت تبدیل کرده و مسیر کسب عنوان قهرمانی را برای این تیم و پرشورهایش هموار کنند یا خیر.

مهم‌ترین موضوع در دستیابی به این هدف البته "صبر" و "حمایت و همراهی" خواهد بود. اتفاقی که پرسپولیسی‌ها طی دو فصل اخیر علی‌رغم فاصله ناامیدکننده‌ای که برای قهرمانی در رقابت با سپاهان و استقلال داشتند، در نهایت با کسب 4 قهرمانی به نتیجه رساندند و نشان دادند که برای رسیدن به هدف باید تا هفته سی‌ام چشم‌انتظار لغزش رقبا بود. موضوعی که امیدوارند در تبریز نیز به کمک آنها آمده و اتفاق تاریخی را در کنار دیگر ستاره‌ها به نتیجه برسانند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها