به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۳ - ۰۱:۲۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۰۳ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : ۴۸۷۹۱۶

پرفروش ‌ترین کراتین بدنسازی کدام است؟

گروه کسب و کار: به‌منظور افزایش قدرت، حفظ و ساخت عضله و... بدنسازان باید از کراتین استفاده کنند که این موضوع هم در طی تحقیقات علمی و هم در دنیای واقعی این ورزشکاران به اثبات رسیده است. در میان انواع کراتین موجود در بازار شما باید به‌سراغ پرفروش‌ترین کراتین بدنسازی رفته تا بتوانید هم از مزایای آن بهره ببرید و هم شاهد کیفیت بالایی باشید. کراتین که یک ماده طبیعی بوده، در بافت ماهیچه‌های اسکلتی تا ۹۵ درصد یافت می‌شود. زمانی که از کراتین استفاده می‌کنید می‌توانید انرژی خود را افزایش دهید و شاهد رشد عضلانی خود باشید.
پرفروش ‌ترین کراتین بدنسازی کدام است؟
پرفروش ‌ترین کراتین بدنسازی کدام است؟
به‌منظور افزایش قدرت، حفظ و ساخت عضله و... بدنسازان باید از کراتین استفاده کنند که این موضوع هم در طی تحقیقات علمی و هم در دنیای واقعی این ورزشکاران به اثبات رسیده است. در میان انواع کراتین موجود در بازار شما باید به‌سراغ پرفروش‌ترین کراتین بدنسازی رفته تا بتوانید هم از مزایای آن بهره ببرید و هم شاهد کیفیت بالایی باشید. کراتین که یک ماده طبیعی بوده، در بافت ماهیچه‌های اسکلتی تا ۹۵ درصد یافت می‌شود. زمانی که از کراتین استفاده می‌کنید می‌توانید انرژی خود را افزایش دهید و شاهد رشد عضلانی خود باشید.

کراتین چیست و چه مزایایی دارد؟
کراتین که به‌عنوان یک ماده طبیعی در بافت ماهیچه‌های اسکلتی وجود دارد، تا ۹۵ درصد آ‌ن‌ها را تشکیل می‌دهد. زمانی که از پرفروش‌ترین کراتین بدنسازی استفاده نمایید، می‌توانید به تولید انرژی مورد نیاز برای حرکات عضلانی خود کمک کنید. مکمل بدنسازی کراتین این عمل را به کمک تولید آدنوزین تری فسفات انجام می‌دهد و می‌تواند انرژی مورد نیاز برای انقباض عضلات را فراهم سازد. بدن می‌تواند با ترکیب اسیدهای آمینه نظیر گلیسین، متیونین و آرژنین، کراتین را تولید کند؛ اما این موضوع تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. درواقع اگر میزان گوشت مصرفی، ورزش و سطح هورمون شما مناسب باشد، بدن می‌تواند کراتین مورد نیاز را تولید نماید.
مصرف پرفروش‌ترین کراتین بدنسازی می‌تواند مفیدترین و راحت‌ترین راهکار برای دستیابی به فواید کراتین برای بدنسازان باشد. کراتین سنتز شده توسط بدن بسیار کم بوده و تامین آن به مقدار مورد نیاز برای عضله‌سازی بیشتر، نیازمند میل حجم زیادی از غذا است. در این شرایط گاهی این امر امکان‌پذیر نبوده و شما می‌توانید با مصرف کراتین به خواسته خود دست یابید. از مهم‌ترین فواید استفاده از مکمل بدنسازی کراتین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
•    زمانی که از پرفروش‌ترین کراتین بدنسازی استفاده می‌کنید، سطح انرژی بدن شما افزایش می‌یابد و شما می‌توانید خود را برای تمرین‌های سخت آماده کنید که این موضوع منجر به هایپرتروفی عضلانی بیشتر و کسب نتایج بهتر خواهد شد.
•    افزایش سطح هورمون‌های عضله‌‌ساز و همچنین بالا رفتن پاسخ‌های آنابولیک از دیگر مزایای مصرف کراتین به‌حساب می‌آیند.
•    مصرف کراتین می‌تواند تجزیه پروتئین را کاهش داده؛ به‌گونه‌ای که عضله کمتری تحلیل رود.
و    کراتین می‌تواند آب موجود در سلول‌های ماهیچه‌ای را افزایش داده و باعث انبساط و رشد آن‌ها شود.
•    کراتین می‌تواند پروتئینی به نام میوستاتین را متوقف سازد که این پروتئین قادر است رشد عضلانی شما را کاهش دهد.

معرفی انواع کراتین بدنسازی
پرفروش‌ترین کراتین بدنسازی در انواع مختلفی وجود دارد که در سال‌های اخیر با تنوع بسیاری وارد بازار شده است. این کراتین‌ها از نظر ترکیب، حلالیت و اثربخشی متفاوت هستند و هر یک تاثیرات مختلفی را بر بدن خواهند داشت. در ادامه به‌طور مختصر به انواع کراتین بدنسازی اشاره می‌کنیم.
•    کراتین مونوهیدرات: یک کراتین طبیعی با درصد خلوص بالا بوده که هرچه دانه‌های ریزتری داشته باشد، می‌تواند قابلیت جذب بالاتری را برای بدن ارائه دهد. کراتین مونوهیدرات همچنین به‌عنوان پرفروش‌ترین کراتین بدنسازی نیز شناخته می‌شود که از قیمت مناسبی برخوردار بوده و می‌تواند در افزایش بافت و قدرت عضلانی شما اثرگذار باشد.
•    کراتین میکرونایزد: همان کراتین مونوهیدرات است؛ با این تفاوت که مولکول‌های آن خورد شده‌اند که جذب را افزایش می‌دهند. در نتیجه شما با کاهش ناراحتی معده روبه‌رو خواهید شد. این محصول همچنین در آب راحت‌تر قابل حل است و از مونوهیدرات خالص‌تر طراحی شده است.
•    کراتین اتیل استر: در لیست پرفروش‌ترین کراتین بدنسازی، کراتین اتیل استر نیز جای دارد که به سبب برخورداری از قابلیت حل‌شوندگی بالا، به سرعت جذب بدن می‌شود. در نتیجه این کراتین موثرتر بوده و نیاز به مرحله بارگیری ندارد.

•    سرم کراتین: همان‌طور که از نام این محصول مشخص است این کراتین در آب حل شده و بدون‌شک بحث‌برانگیزترین نوع کراتین محسوب می‌شود. درواقع برخی از افراد نتایج بسیار عالی از سرم کراتین را دریافت می‌کنند؛ در حالی که برخی دیگر به هیچ نتیجه‌ای از آن دست نمی‌یابند.
•    کراتین سیترات: نوع دیگری از کراتین بوده که با مولکول‌های دیگر پیوند خورده و قابلیت حل بسیار بالایی دارد. این محصول میزان جذب را افزایش داده و ناراحتی معده و دیگر مشکلات را نیز کاهش می‌دهد.
•    کراتین جوشان: در کراتین جوشان شما ترکیبی از شکر، سدیم و یک ماده شیمیایی را مشاهده می‌کنید. آن‌ها حباب‌هایی را در مایع ایجاد کرده‌اند که تماماً باعث افزایش جذب و طعم بهتر آن می‌شوند.
•    کراتین مالات: در هنگام تهیه پرفروش‌ترین کراتین بدنسازی، آن هم از نوع کراتین مالات، با دو دسته تری و دی مواجه می‌شوید. این دو دسته با مولکول‌های دیگر پیوند داشته و می‌توانند میزان جذب بالایی را ارائه دهند. توجه داشته باشید که مدل تری جاذب‌تر و محلول‌تر از نوع دی است.

•    کراتین کری آلکالین: این نوع کراتین یک نوع کراتین بافر شده بوده که قبل از جذب در بافت عضلانی به کراتینین بی‌فایده تبدیل نخواهد شد. برخی از افراد ادعا می‌کنند که با افزودن بافر شما می‌توانید ترکیب قلیایی‌تری را ایجاد کنید که می‌تواند تجزیه کراتین را در معده کاهش دهد و باعث جذب کراتین و بهبود عضله شود.
•    کراتین هیدروکلراید: سازندگان این نوع کراتین ادعا می‌کنند که کراتین هیدروکلراید به‌دلیل آن‌که شکل میکرونیز شده کراتین بوده، برای دستیابی به همان مزیت می‌بایست مقدار کمتری از این کراتین را استفاده کرد.
معرفی پرفروش ‌ترین کراتین بدنسازی
معرفی پرفروش ‌ترین کراتین بدنسازی
زمانی که بخواهید از پرفروش‌ترین کراتین بدنسازی استفاده کنید، بدون‌شک با برندها و محصولات مختلفی روبه‌رو خواهید شد. در این شرایط شما باید محصولات مختلفی را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید به محبوب‌ترین کراتین بدنسازی دست یابید. در ادامه به برخی از پرفروش‌ترین کراتین‌‌های بدنسازی اشاره می‌کنیم.

پودر کراتین 100% گلد کر لاین ترک نوتریشن 250 گرمی
یکی از پرفروش‌ترین مکمل‌ها که نوعی پروتئین نیز بوده، پودر کراتین گلد کر لاین نام دارد. این محصول از ترکیب ۳ آمینو اسید آرژنین، گلیسین و متیونین تشکیل شده و بیشترین تمرکز و تجمع آن بر عضلات است. در کنار پودر کراتین گلد کرلاین شما می‌توانید از پروتئین وی کاله 1800 گرمی نیز استفاده کنید و شاهد تاثیرات چشمگیری را روی عضلات خود باشید. این پودر کراتین که محبوب‌ترین کراتین بدنسازی نیز شناخته می‌شود، بر عملکرد مغز اثرگذار بوده و در حفظ توده عضلانی نیز موثر واقع می‌گردد. از دیگر مزایای استفاده از پودر کراتین گلد کرم لاین می‌توان به کاهش تجمع اسید لاکتیک، تقویت سیستم ایمنی، کاهش خستگی، کاهش چربی‌های بدن، کنترل وزن، مناسب افراد گیاهخوار و... اشاره کرد.

پودر کراتین بلید اسپرت 300 گرمی
در میان پرفروش‌ترین کراتین‌های بدنسازی، پودر کراتین بلید اسپرت نیز قرار داشته که می‌توان از آن به‌منظور افزایش استقامت استفاده کرد. علاوه‌بر آن این محصول می‌تواند در افزایش حجم و قدرت عضلانی نیز موثر باشد و به ازای هر ۵ گرم پودر می‌بایست از ۴۰۰ میلی‌لیتر مایعات استفاده نمود.

پودر کراتین میکرونایز شده بی پی آی اسپورت 300 گرمی
پودر کراتینه میکرونایز شده بی پی آی محصولی عالی برای کمک به عضله‌سازی و حفظ سلامت عضلات است. این محصول به‌عنوان پرفروش‌ترین کراتین بدنسازی نیز شناخته می‌شود، برای افزایش قدرت و استقامت بهترین انتخاب بوده و می‌تواند در کاهش خستگی نیز اثرگذار باشد. زمانی که از پودر کراتین میکرونایز شده بی پی آی استفاده می‌کنید می‌توانید عضلات خود را ریکاوری کرده و به رشد عضلات کمک بسیاری کنید. به‌دلیل وجود ویژگی‌های بسیار زیاد، این محصول به‌عنوان محبوب‌ترین کراتین بدنسازی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پودر کراتین ژن استار 300 گرمی
یکی دیگر از کراتین‌های بسیار پرطرفدار و کاربردی در میان بدنسازان، پودر کراتین ژن استار است که می‌تواند در حفظ توده عضلانی نقش بسیار موثری داشته باشد. این پودر کراتین حاوی ترکیبات ضروری و مورد نیاز بدن بوده و همین موضوع باعث شده تا پرفروش‌ترین کراتین بدنسازی شناخته شود. این محصول روند ریکاوری عضلات را سرعت می‌بخشد و یک مکمل ورزشی بدون طعم به‌شمار می‌رود. اگر تمایل به ساخت عضلات جدید دارید، می‌توانید از پودر کراتین ژن استار استفاده کنید که این محصول می‌تواند مانع بروز خستگی و کوفتگی در عضلات نیز گردد.
پودر کراتین ژن استار 300 گرمی
سخن پایانی
برای یافتن پرفروش‌ترین کراتین بدنسازی، شما می‌توانید انواع مدل‌ها را مورد بررسی قرار دهید؛ هر یک از آن‌ها می‌توانند تاثیرات مختلفی را بر بدن و عضلات داشته باشند. در حالت کلی کراتین شامل ۹ مدل مختلف می‌شود که پودر کراتین 100% گلد کر لاین ترک نوتریشن 250 گرمی و... جزء بهترین آن‌ها هستند. در هنگام استفاده از کراتین، می‌توانید شاهد در رشد و تقویت عضلات خود و همچنین افزایش استقامت بدن خود نیز باشید. علاوه‌بر آن کراتین می‌تواند در افزایش انرژی نیز تاثیر بگذارد و شما را برای تمرین‌های سخت آماده کند.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها