به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۳ - ۱۵:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۰۵ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب : ۴۸۸۱۹۶

عباس عبدی: وفاق، مقدمه رفع حصر است

عباس عبدی: وفاق، مقدمه رفع حصر است
گروه سیاسی: عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در یادداشت «سخنی با جناب آقای خاتمی» نوشت:برای من روشن است که میان ادبیات سیاسی شما با بخشی از نیروهای سیاسی اصلاحات تباین آشکار وجود دارد، ولی در نهایت صدای کسانی به عنوان صدای اصلی اصلاح‌طلبی -که در بعضی از اعضای جبهه اصلاحات نمود بارز یافته- شناخته می‌شود که زبانی رادیکال و مبارزه‌جویانه دارند، زبانی که بنا به تحلیل من تناسبی با مشی و راهبرد اصلاح‌طلبانه ندارد.

در اینجا قصد تخطئه یا رد مشی مبارزه را ندارم، ولی ادبیات آن چه درست و چه نادرست باشد، متناسب با اصلاح‌طلبی نیست. این رویکرد بیش از اینکه در پی اصلاح باشد، دنبال شکست دادن طرف مقابل و جایگزین شدن آن است، در دوگانه خیر و شر گرفتار است و در نتیجه، قادر به ایجاد همدلی و فهم مشترک نیست.
مرجع : روزنامه اعتماد
برچسب ها: عباس عبدی
** ارسال نظر برای اين مطلب در تاريخ ۱۴۰۳-۰۷-۰۵ ۰۹:۰۹ بسته می شود. **
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


محمد حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۶/۰۶ ۰۸:۲۴
قرانی با ارزش در کتابخانه ام دارم - عملا پنهانش کرده ام تا کسی او را نبیند، یعد از مدتی میدهمش به کتابخانه آستانقدس رضوی، در آنجا نیز بنحوی محبوس می شود تا سالم و جاودانه بماند،
این هر دو حصر است ، وقتی نتوانی کنشی تاثیرگذار داشته باشی چه در این حصر چه در آن حصر. (440591)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها