کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تماس اورلاندو بلوم با اندی سرکیس برای بازی «ارباب حلقه‌ها»

17 شهريور 1403 ساعت 12:12


گروه فرهنگی: اورلاندو بلوم علاقمند است که در سری تازه فرانچایز تاریخی حماسی «ارباب حلقه ها» حضور فعال داشته باشد و این موضوع را با اندی سرکیس کارگردان سری جدید درمیان گذاشته است. به گزارش صبا، او برای این منظور با اندی سرکیس کارگردان سری جدید تماس گرفته است. این بازیگر در مصاحبه تازه ای در این رابطه صحبت کرده و رسما گفته از اقدام خود احساس پشیمانی نمی‌کند.

به گفته بلوم: «با سرکیس تماس گرفتم و گفتم بسیار دوست دارم دوباره نقش کاراکتر خودم در سری اول «ارباب حلقه‌ها» را در سری تازه آن بازی کنم. صحبت با او طولانی بود و تنها اختصاص به موضوع بازگشت من به این فرانچایز نبود. درباره چیزهای زیادی حرف زدیم که بخش مهمی از آن، اختصاص به سه‌گانه اول این اکشن حماسی ماجراجویانه بود.»بلوم در مصاحبه خود به این نکته اشاره‌ای نکرد که آیا سرکیس با موضوع بازگشت کاراکتر او به سری دوم موافقت کرده است یا خیر.

مدتی قبل اعلام شد که اندی سرکیس که خودش از بازیگران سری نخست «ارباب حلقه‌ها» بود، قصد کارگردانی قسمت تازه‌ای از این فرانچایز قرون وسطایی را دارد.این فیلم با نام کامل «ارباب حلقه‌ها: شکار گولوم» وارد مرحله تولید می‌شود و خود سرکیس دوباره در آن در قالب کاراکتر گولوم ظاهر خواهد شد.

پیتر جکسن کارگردان تریلوژی نخست ارباب حلقه ها به عنوان مدیر تولید با قسمت تازه فیلم همکاری خواهد داشت.بلوم در مصاحبه خود هم چنین گفت: «نمی‌دانم تهیه کنندگان سری تازه به دنبال چه چیزهایی و در پی تعریف چه قصه‌ای هستند. در صحبت با سرکیس در این باره هم حرف زدیم. او هم اشاره کرد که هنوز فیلمنامه نهایی کامل نشده و فعلا مشخص نیست کدام کاراکترها قرار است در آن حضور داشته باشند.»

بلوم در داستان سری اول در قالب کاراکتر جوان شجاعی و دلاوری به نام لگولاس بازی کرد که از جمله شخصیتهای مهم داستان بود.کمپانی برداران وارنر تهیه کننده سری تازه «ارباب حلقه‌ها» است و هنوز زمانی برای شروع کار فیلمبرداری آن تعیین نکرده است.


کد مطلب: 489837

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/489837/تماس-اورلاندو-بلوم-اندی-سرکیس-بازی-ارباب-حلقه-ها

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir