به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۲۳ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : ۴۹۰۸۰۹

امیلیا کلارک در دنیای جاسوسی دهه هفتاد

امیلیا کلارک در دنیای جاسوسی دهه هفتاد
گروه فرهنگی: دنیای حرفه‌ای جاسوسان و ماجراجویی‌های پرشور و خطرناک آنها در دل سریالی به نام «پانیز/ اسب‌های کوتاه و کوچک» به نمایش درمی‌آید.به گزارش صبا، امیلیا کلارک نقش اصلی این درام اکشن دلهره‌آور جاسوسی را بازی می‌کند.
 
شبکه دیجیتالی پیکاک با همکاری واحد تلویزیونی کمپانی یونیورسال تهیه کننده اسب‌های کوتاه و کوچک هستند.تیم دو نفره سوزان فوگل و دیوید آیسرون خالقان این سریال هیجانی هستند و کار نگارش فیلمنامه آن را انجام می‌دهند.

امیلیا کلارک در کنار بازی در نقش کاراکتر محوری داستان این مجموعه، مدیر تولید و یکی از سرمایه گذاران آن نیز به‌شمار می‌رود.داستان سریال در شهر مسکو و در دهه هفتاد میلادی اتفاق می‌افتد، زمانی که دو سازمان جاسوسی سیا و کا گ ب در دوران جنگ سرد رقابتی سخت با یکدیگر داشتند.
کلمه پانی در دنیای جاسوسی و صحبتهای جاسوسان به افرادی اطلاق می‌شد که علاقه‌ای به چیزی ندارند و تنها در فکر اجرای درست و کامل ماموریت‌های خود بودند. نام سریال هم برگرفته از همین کلمه است.

در مسکو سال ۱۹۷۷ داستان سریال به سراغ دو تن از این ماموران می‌رود که به شکلی ناشناخته و مخفی، به عنوان منشی در سفارت آمریکا مشغول به کار هستند.زمانی که همسران این دو منشی تحت شرایطی ناشناخته و مرموز به قتل می‌رسند، این دو زن به صورت ماموران رسمی سازمان سیا درمی‌آیند.

کاراکتر بایا (کلارک) زنی تحصیل کرده است که زبان روسی را به واسطه والدین روسی خود (که مهاجر بوده‌اند) به خوبی صحبت می‌کند.تویلا همکار او یک دختر جوان از شهری کوچک است که بشدت بی باک و جسور است. بازیگر این نقش هنوز انتخاب نشده است.

این دو باید در کنار حل کردن یک تئوری توطئه خطرناک، از رمز و راز قتل همسران خود نیز پرده بردارند.
سوزان فوگل وظیفه کارگردانی سریال را به عهده دارد و فعلا مشخص نیست قرار است در چند اپیزود تهیه شود.این سریال دومین کارتلویزیونی کلارک در چند ماه اخیر بعد از مجموعه «جنایتکار» شبکه آمازون است.تماشاگران قاب کوچک کلارک را بخاطر بازی در درام تاریخی بسیار موفق و پربیننده «بازی تاج و تخت» شبکه اچ بی او و قسمت جدید فرانچایز «جنگ ستارگان» به یاد می‌آورند.
برچسب ها: امیلیا کلارک
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها