به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۲۳ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۴۹۰۸۵۶

زنگ خطر برای سامان پس از عملیات روحی

زنگ خطر برای سامان پس از عملیات روحی
گروه ورزشی: سامان قدوس با دومین نمایش ضعیف پیاپی در تیم ملی نتوانست انتظارات را برآورده کند.به گزارش "ورزش سه"، یکی از سورپرایزهای فوتبال‌دوستان ایرانی در فیفادی شهریور تصمیم امیر قلعه‌نویی برای استفاده از سامان قدوس در ترکیب ثابت تیم ملی برای مصاف با قرقیزستان بود. تصمیمی که با عملکرد ضعیف قدوس در آن بازی شکست خورد.

ملی پوشان پس از بازی برای سامان جشن تولد گرفتند تا روحیه او را بالا ببرند ولی این اتفاق هم کارساز نبود. در بازی با امارات باز هم سامان با نظر قلعه‌نویی در ترکیب ثابت قرار گرفت تا ژنرال از سورپرایز تکراری‌اش باز هم پشیمان شود.

همانطور که می‌دانید سامان قدوس فصل را بدون تیم باشگاهی آغاز کرده و به دلیل همین دوری از فرم مسابقه و عدم تمرینات تیمی هماهنگ نتوانسته در حد انتظار ظاهر شود. به همین دلیل بود که پس از بازی با قرقیزستان در جواب برخی انتقادها اینطور عنوان شد که او در بازی اول به فرم مسابقه برگشته و در دیدار با امارات خودش را نشان خواهد داد اما چنین اتفاقی رخ نداد تا قلعه‌نویی همانند بازی اول در بازی دوم نیز دست به تعویض این بازیکن بزند.

بالاخره سامان قدوس باید این زنگ خطر را جدی بگیرد. در پست او بازیکنان جوانی مثل محمدجواد حسین‌نژاد هستند که عملکرد خوبی در عرصه باشگاهی دارند و کادر فنی تیم ملی نیز چوب انتقاد عدم دعوت از آنها را خورده‌اند. بعید نیست اگر سامان فکری اساسی برای بازگشت به روزهای خوب خود نکند، در ادامه راه نظر قلعه‌نویی و دستیارانش درباره او عوض شود.
برچسب ها: سامان قدوس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها