به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ - ۱۲:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۲۴ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۴۹۰۹۷۳

سبک ترین آبرسان برای پوست های چرب و مختلط با ماندگاری 12 ساعته

گروه سلامت و زیبایی: آبرسانی و تامین رطوبت مورد نیاز پوست، یکی از ضروری ترین اقدامات برای مراقبت روزانه از پوست است. اما تعداد زیادی از آبرسان های موجود در بازار، بافت کرمی سنگین و غلیظی دارند. این موضوع به ویژه برای پوست های حساس و مستعد آکنه و همچنین پوست های چرب و مختلط آزاردهنده است. زیرا بافت غنی این کرم ها، حس چربی و سنگینی روی پوست های چرب باقی می گذارد. بعلاوه ممکن است باعث انسداد منافذ و ایجاد جوش و یا بروز قرمزی و التهاب در پوست های حساس شوند. بنابراین افرادی که چنین پوست هایی دارند، باید در انتخاب کرم های صورت بیشتر دقت کنند.
کرم مرطوب کننده سیمپل
کرم مرطوب کننده سیمپل
یکی از سبک ترین آبرسان هایی که در بازار وجود دارد، یقینا مرطوب کننده و آبرسان سیمپل مدل لایت است. این محصول همانطور که از نامش پیداست، فرمول لایت و سبکی دارد. از این رو برای تمام افرادی که پوست چرب و مختلط دارند یا از کرم ‌هایی با بافت سنگین خسته شده اند، یک انتخاب فوق العاده عالی می باشد. با مصرف این آبرسان، پوستتان بدون هیچ حس سنگینی و چربی ناخوشایندی، رطوبت رسانی می شود. با این حال، فرمول سبک آن باعث کاهش اثربخشی محصول نخواهد شد. زیرا اثر رطوبت رسانی این کرم تا 12 ساعت ادامه دارد.

چرا کرم مرطوب کننده لایت سیمپل را انتخاب کنیم؟
کرم لایت سیمپل یک کرم آبرسان و مرطوب کننده سبک و ایمن می باشد. فرمولاسیون این کرم بر پایه آب است. به همین دلیل به سرعت در پوست شما جذب شده و هیچ اثری از چربی و سنگینی حس نخواهید کرد. در نتیجه باعث انسداد منافذ، التهاب و چرب شدن سطح پوست هم نمی شود. با این حال پوست شما بطور موثری آبرسانی شده و تا 12 ساعت نرم و مرطوب و هیدراته می ماند. این مرطوب کننده حاوی ویتامین های B5 و E، گلیسیرین و روغن گل گاوزبان می باشد. لذا به لطف این ترکیبات مفید به تغذیه و محافظت پوست کمک می کند. بنابراین پوستی لطیف و شاداب و سالم با درخششی طبیعی به شما هدیه می دهد. این محصول فرمولاسیونی بسیار ایمن و بدون ترکیبات مضر و اضافی دارد. به همین دلیل می توانید با خیال راحت از ان برای آبرسانی به پوست صورت و گردن خود استفاده کنید. این کرم همچنین برخلاف اغلب مرطوب کننده ها، حجم بسیار بیشتری دارد و تا مدت زیادی قابل استفاده می باشد.

استفاده از کرم مرطوب کننده و آبرسان مدل Light سیمپل برای چه کسانی مناسب است؟
کرم مرطوب کننده سیمپل جزو پرطرفدارترین کرم های صورت می باشد. این محصول به دلیل بافت فوق العاده سبک و راحتی که دارد، از قابلیت جذب سریعی برخوردار است. بطوریکه به سختی متوجه وجود آن روی پوست خود خواهید شد. به همین دلیل برای تمام افرادی که از مرطوب کننده های سنگین بیزار بوده و به دنبال کرم های سبک برای صورتشان هستند؛ عالی می باشد. زیرا پوست بعد از استفاده از این کرم هیچگونه احساس چربی و چسبناکی ندارد. این ویژگی مخصوصا برای افراد دارای پوست چرب و مختلط بسیار مهم است. بعلاوه، شما می توانید از این کرم برای زیرسازی پوست قبل از آرایش هم استفاده کنید.
از طرفی دیگر، این فرمول غیر کومدوژنیک است. یعنی باعث بسته شدن منافذ پوست و ایجاد جوش و آکنه هم نمی شود. بنابراین اگر پوست چرب و مستعد آکنه دارید، این محصول را کاملا دوست خواهید داشت. نکته دیگر که در مورد تمام محصولات برند سیمپل صادق است، فرمولاسیون ایمن و ضد حساسیت آنها می باشد. در واقع در ساخت این کرم از هیچ ماده شیمیایی مضر و حساسیت زا از جمله الکل، پارابن، فتالات، عطر و رنگ مصنوعی و حتی ترکیبات حیوانی استفاده نشده است. از این رو باعث آسیب به پوست و ایجاد حساسیت، خارش، قرمزی و ... نمی شود. کرم مرطوب کننده لایت برند Simpleاز نظر درماتولوژیکی تست شده و ضد الرژی است. بنابراین برای همه انواع پوست حتی پوست های حساس مناسب می باشد.

کرم مرطوب کننده سیمپل

کرم مرطوب کننده سیمپل لایت اصل را از کجا می توانیم تهیه کنیم؟
کرم آبرسان لایت سیمپل یکی از پرفروش ترین و بهترین محصولات این برند می باشد. برند انگلیسی سیمپل محصولات خود را با فرمول های ایمن و ترکیبات ساده و غیر مضر تولید می نماید. این موضوع سبب افزایش چشمگیر محبوبیت محصولات این برند در سطح جهانی و در بازارهای بین المللی شده است. اما متاسفانه در کشور ما به دلیل نبود نمایندگی های برندهای خارجی، امکان خرید مستقیم محصولات وجود ندارد. این موضوع حتی موجب شده تا برخی افراد سودجو محصولات تقلبی را به جای محصولات اصلی به فروش برسانند. تشابه ظاهری محصولات اصل و فیک نیز امکان تشخیص کرم لایت سیمپل اورجینال از فیک را بسیار سخت کرده است. بنابراین تنها راهی که برای اطمینان از اصالت کالاها وجود دارد، تهیه آنها از جای مطمئن و معتبر است.

پس توصیه می کنیم با خرید محصولات آرایشی و پوستی خود از فروشگاه های معتبر، سلامت پوست خود را به خطر نیاندازید. فروشگاه رایا میکاپ سال هاست که در حوزه فروش و عرضه انواع محصولات آرایشی و پوستی فعالیت می کند. این فروشگاه هم بصورت اینترنتی و هم بصورت حضوری در خدمت مشتریان گرامی بوده و نیازهای مراقبتی و آرایشی پوست شما را براورده می سازد. تیم رایامیکاپ بعنوان وارد کننده مستقیم محصولات اصل و اورجینال، تمامی محصولات را بطور مستقیم و بدون واسطه از نماینده های اصلی برندها خریداری می کند. به همین دلیل ضمن تضمین اصالت تمامی محصولات، متعهد است که تنها محصولات اصل و باکیفیت را به فروش میرساند. بنابراین شما می توانید محصولات دلخواه خود را از برندهای درجه یک دنیا با بهترین قیمت و کیفیت از فروشگاه رایامیکاپ تهیه نمایید. محصولات برند سیمپل از جمله همین کرم مرطوب کننده و ابرسان لایت هم در فروشگاه رایا موجود است. اگر قصد خرید این محصول یا کسب مشاوره و اطلاعات بیشتر در مورد آن را دارید، کافیست به سایت رایامیکاپ مراجعه کنید.


 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها