به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ - ۱۹:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۲۵ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب : ۴۹۱۱۹۵

راکیتیچ: کاش به بایرن رفته بودم

راکیتیچ: کاش به بایرن رفته بودم
گروه ورزشی: ایوان راکیتیچ از اینکه فرصت بازی با پیراهن بایرن مونیخ را از دست داده ناراحت است.
به گزارش "ورزش سه"، راکیتیچ در طول دوران حضورش در سطح اول فوتبال اروپا در باشگاه‌های بزرگی مانند سویا و بارسلونا در اسپانیا به میدان رفت و افتخارات بسیاری را هم به دست آورد و سابقه حضور در رقابت‌های بوندسلیگا با پوشیدن پیراهن شالکه را هم دارد.

این بازیکن در سال ۲۰۲۴ تصمیم گرفت که راهی الشباب شود اما مدت زیادی در این تیم دوام نیاورد و پس از انجام تنها هشت بازی این باشگاه را ترک کرد و به لیگ کرواسی برگشت تا فوتبالش را در کشورش ادامه دهد.او حالا فاش کرده است که در سال ۲۰۱۹ مذاکرات جدی بین نمایندگان او و مدیران بایرن مونیخ انجام شده بود اما این مذاکرات در نهایت به نتیجه نرسید و او از اینکه نتوانسته است پیراهن این تیم را در طول دوران فوتبالش به تن کند ناراحت به نظر می‌رسد و حسرت این اتفاق را با خود دارد.

راکیتیچ در این باره به ترنسفرمارکت گفت: "مذاکرات ما کمی شبیه رقابت‌های سری آ بود. شما احساس می‌کردید که نزدیک هستید اما در نهایت متوجه می‌شدید که خیلی دور هستید. متاسفانه مذاکرات نتیجه نداد و من نتوانستم به بایرن بروم.خیلی دوست داشتم که دوباره با مانوئل نویر بازی کنم. او یکی از بهترین دوستان من است. من همیشه فوتبال او را در تلویزیون دنبال می‌کنم و تشویقش می‌کنم. احترام بسیار زیادی برای بوندسلیگا و بایرن قائل هستم."
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها