کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیروانی: داور به الاهلی احترام بیشتری گذاشت

27 شهريور 1403 ساعت 9:33


گروه ورزشی: مدیرتیم فوتبال پرسپولیس گفت: هرچقدر در مورد وضعیت استادیوم‌ها می‌گوییم نمی‌دانم چرا به کسی برنمی‌خورد. افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس، بعد از شکست این تیم در لیگ نخبگان آسیا مقابل الاهلی عربستان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی ارائه دادیم و حداقل حق ما کسب یک امتیاز بود. با توجه به جو بازی و حضور هواداران و همچنین بازیکنانی که این تیم داشت نتیجه به سود آنها رقم خورد. من دیروز که صبحت کردم فکر نمی‌کردم بازیکنان ما بتوانند اینگونه بازی کنند و حریف را مهار کنند. در مجموع کل مجموعه تیم زحمت زیادی کشیدند ولی متاسفانه شکست خوردیم.

 
 
 
وی در مورد عملکرد پرسپولیس در این بازی عنوان کرد: من به عنوان یک هوادار می‌گویم که نتیجه و عملکرد پرسپولیس دل‌گرم کننده بود و امیدوار شدم. ان‌شاالله بتوانیم در بازی‌های بعدی نتیجه بگیریم.
مدیر تیم پرسپولیس در مورد نمایش پرسپولیس روی چمن هموار و تاثیر آن روی روند بازی این تیم گفت : من خواهش می‌کنم دوستان تلاش کنند تا شرایط بهتر شود.

متاسفانه ما هرچه می‌گویم به کسی بر نمی‌خورد؟ استادیوم آزادی برای خودش ابهت و کلاس دارد. این همه سهل‌انگاری بی‌سابقه است و کاش به یک نفر بر بخورد و کار کند. از مسئولین باشگاه نیز می‌خواهم که ما خارج از تهران بازی‌ نکنیم. اگر قرار است میزبان باشیم من ورزشگاه شهر قدس را به جاهای دیگر ترجیح می‌دهم و پرسپولیس باید در تهران بازی کند.


کد مطلب: 491466

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/491466/پیروانی-داور-الاهلی-احترام-بیشتری-گذاشت

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir