کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آموزش ثبت نام، واریز، برداشت و انجام معاملات در توبیت

27 شهريور 1403 ساعت 12:49

گروه کسب و کار: صرافی توبیت امکانات مختلف خود را علاوه بر وب‌سایت، از طریق اپلیکیشن موبایل نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای شروع کار، متناسب با سیستم‌عامل گوشی خود، یکی از اپلیکیشن‌های اندروید یا iOS توبیت را روی گوشی نصب کنید.


سپس فرایند ثبت نام را انجام دهید تا امکان واریز و برداشت و انجام معاملات در توبیت را داشته باشید. در ادامه، با نحوه انجام تمام این مراحل آشنا می‌شویم. در صورت نیاز به توضیحات بیشتر برای هر قسمت، می‌توانید از آموزش‌های آکادمی فارسی توبیت «toobit.academy» استفاده کنید.

آموزش ثبت نام در صرافی توبیت
ثبت نام در صرافی توبیت به‌راحتی و با یک آدرس ایمیل انجام می‌شود. برای این کار، وارد اپلیکیشن موبایل توبیت شوید و روی دکمه «Sign In or Sign Up» در وسط صفحه (یا آیکون آدمک در قسمت بالا سمت چپ صفحه) بزنید.
در کادر اول، آدرس ایمیل خود را وارد کنید. در کادر دوم، رمز عبوری برای حساب خود مشخص کنید که حروف کوچک و بزرگ انگلیسی و اعداد در آن وجود داشته باشد. تیک پذیرش قوانین و سپس دکمه «Sign Up» را بزنید.
سپس دکمه «Send» را بزنید تا کد تأییدی به ایمیل شما ارسال شود. کد تأیید را در کادر مربوط وارد کنید و دکمه «Submit» را بزنید. ثبت نام شما با موفقیت انجام می‌شود و می‌توانید از امکانات توبیت استفاده کنید.
نکته قابل توجه درباره توبیت این است که بدون نیاز به فیلترشکن، می‌توانید از خدمات آن بهره‌مند شوید. همچنین احراز هویت در صرافی Toobit اجباری نیست. تنها محدودیت پیش روی حساب‌های کاربری بدون احراز هویت در توبیت، سقف برداشت روزانه پنج بیت کوین در شبانه‌روز است.

آموزش واریز وجه در صرافی توبیت با موبایل
برای واریز وجه به توبیت، وارد اپلیکیشن آن شوید و در صفحه اصلی، گزینه «Deposit» را انتخاب کنید. سپس از میان ارزهای نمایش‌داده‌شده، ارز دیجیتال مدنظرتان را برای واریز انتخاب کنید. در صفحه‌ای که باز می‌شود، شبکه انتقال ارز مدنظر را نیز انتخاب کنید تا آدرس کیف پول به همراه بارکد آن نمایش داده شود.
می‌توانید آدرس را کپی یا بارکد آن را اسکن کنید. با واریز ارز دیجیتال به این آدرس، مبلغ مدنظر به کیف پول شما در توبیت واریز خواهد شد. دقت کنید که برای هر ارز دیجیتال، حداقل مقدار واریز تعیین شده است. برای مثال، حداقل واریز تتر به صرافی توبیت، پنج USDT است. اگر کمتر از این مقدار واریزی داشته باشید، وجه به حساب کاربری منتقل نمی‌شود. البته، می‌توانید با پیگیری از طریق پشتیبانی توبیت، مشکل را برطرف کنید، اما ممکن است چند ساعت زمان ببرد.

آموزش برداشت وجه از صرافی توبیت با موبایل



برای برداشت وجه از صرافی توبیت از میان گزینه‌های پایین صفحه اپلیکیشن موبایل آن، گزینه «Assets» و سپس «Withdraw» را انتخاب کنید. در صفحه بعد، فهرست ارزهای شما به نمایش در می‌آید. ارز مدنظرتان را از میان آن‌ها انتخاب و شبکه انتقال را نیز مشخص کنید.
در کادر «Address» آدرس کیف پول مقصد را وارد کنید. در کادر «Withdraw Amount» نیز مقدار برداشت را مشخص کنید. تمام اطلاعات را دوباره چک کنید و در صورت صحیح‌بودن، دکمه «Withdraw» را بزنید تا فرایند برداشت وجه انجام شود. مشابه واریز ارز دیجیتال، برای برداشت هر رمزارز هم حداقل مقدار مشخصی تعیین شده است که باید آن را در نظر بگیرید.
نکته مهمی که درباره واریز و برداشت ارز دیجیتال در صرافی توبیت وجود دارد این است که براساس توصیه پشتیبانی توبیت، تحت هیچ شرایطی واریز و برداشت ارز دیجیتال در توبیت را به‌صورت مستقیم با صرافی‌های ایرانی انجام ندهید. حتماً از کیف پول‌های غیرحضانتی مانند تراست ولت به‌عنوان واسطه برای نقل و انتقال ارز دیجیتال بین توبیت و صرافی‌های داخلی استفاده کنید.

آموزش معامله در توبیت با موبایل



معاملات صرافی توبیت به دو شکل اسپات و فیوچرز انجام می‌شود. برای انجام معاملات اسپات، ابتدا در صفحه اصلی اپلیکیشن توبیت از منو پایین صفحه، گزینه «Spot» را انتخاب کنید. سپس در صفحه معاملات اسپات، از قسمت بالا سمت چپ، ارز دیجیتال مدنظر خود را انتخاب کنید.
نوع معامله (خرید یا فروش) را انتخاب و مقدار مدنظر را در کادر Amount وارد کنید. پس از اطمینان از درستی اطلاعات، با زدن دکمه خرید یا فروش، سفارش شما ثبت و معامله انجام خواهد شد. حداقل مقدار خرید و فروش ارز دیجیتال در توبیت برابر با ده تتر است. همچنین حداکثر کارمزد معاملات اسپات در توبیت هم برابر با 0/2 درصد است.
برای انجام معاملات فیوچرز، در صفحه اصلی اپلیکیشن توبیت از منو پایین صفحه، گزینه «Futures» را انتخاب کنید. در صفحه معاملات فیوچرز، ارز مدنظر خود را از قسمت بالا سمت چپ انتخاب کنید. نوع معامله را در کادر سمت راست مشخص و مقدار معامله را وارد کنید.

با زدن دکمه «Open Long»، می‌توانید معامله لانگ (خرید) و با زدن دکمه «Open Short» می‌توانید معامله شورت (فروش) خود را در بازار فیوچرز باز کنید. حداکثر کارمزد معاملات فیوچرز در توبیت برای میکر و تیکر به‌ترتیب 0/04 و 0/06 درصد است. امکان سفارش‌گذاری با تعیین حد سود و ضرر در بخش فیوچرز توبیت وجود دارد.
کلام پایانی
کار کردن با صرافی توبیت به‌دلیل داشتن رابط کاربری آسان، بسیار راحت است. می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن، با بخش‌های مختلف این صرافی آشنایی کامل پیدا کنید. اپلیکیشن موبایل توبیت هم تمام قابلیت‌های سایت این صرافی را در خود جای داده است. به‌ همین دلیل، می‌توانید با خاطری آسوده معاملات بیش از 150 ارز دیجیتال پرطرفدار در بازار کریپتو را از طریق صرافی توبیت دنبال کنید. اگر مایلید با همه امکانات و خدمات صرافی توبیت به‌طور کامل آشنا شوید، حتماً به سایت toobit.academy سر بزنید.
 


کد مطلب: 491540

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/491540/آموزش-ثبت-نام-واریز-برداشت-انجام-معاملات-توبیت

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir