به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۹ - ۲۳:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب : ۴۹۱۷۵۱

امباپه برای قهرمانی در اروپا جای درستی آمد

امباپه برای قهرمانی در اروپا جای درستی آمد
گروه ورزشی: کارلو آنچلوتی معتقد است که کیلیان امباپه مسیر درستی را برای کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا انتخاب کرد.به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید چند فصل رویای جذب کیلیان امباپه را در سر داشت، اما نمی‌توانست با او یا مدیران باشگاه پاری سن ژرمن به توافق برسد، ولی این بازیکن پس از پایان مهلت قراردادش با این باشگاه فرانسوی تصمیم گرفت که به‌عنوان بازیکن آزاد راهی سانتیاگو برنابئو شود تا به این رویا واقعیت ببخشد.

این ستاره فرانسوی در اولین دیدارش با پیراهن رئال مادرید در فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا که شب گذشته در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل اشتوتگارت برگزار شد توانست گل اول تیمش را به ثمر برسد و نشان دهد که مشتاق کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات با پیراهن رئال مادرید است.

آنچلوتی در گفتگو با TNT Sports در این باره اظهار داشت: «امباپه همیشه این رویای فوق‌العاده را در سر داشته است که بتواند قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند و من فکر می‌کنم که با پیوستن به باشگاه رئال مادرید در واقع مسیر درستی را برای رسیدن به این رویا انتخاب کرده است.

آیا چیزی درباره امباپه باعث غافلگیری من شده است؟ نه، هیچ چیز. من فقط باید بگویم که او استعدادی فوق‌العاده است. این حقیقت است. چیزی که من در تلویزیون می‌دیدم به‌عنوان رقیب بود، حالا این شانس را دارم که چنین کیفیت و استعداد جذابی را در یکی از بازیکنان تیمم در اختیار داشته باشم و ببینم.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها