کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

لیورپول خودش را در اروپا ثابت کرد

30 شهريور 1403 ساعت 14:12


گروه ورزشی: آرنه اشلوت معتقد است که لیورپول باید به روزهای خوب گذشته‌اش در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برگردد.به گزارش "ورزش سه"، لیورپول روز شنبه در چارچوب دیدارهای هفته پنجم فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه آنفیلد روبروی بورنموث به میدان خواهد رفت و به دنبال جبران ناکامی هفته گذشته و شکست برابر ناتینگام فارست است.

آرنه اشلوت دقایقی قبل در نشست خبری بیش از این بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

خستگی برابر فارست:
 شاید این موضوع مهمی باشد اما دلیل اصلی شکست ما این نبود. می‌شد انتظار داشت که بازیکنان برابر میلان هم خسته باشند اما خیلی قدرتمند ظاهر شدند. ناتینگام کار را برای ما بسیار سخت کرد و باید از آنها به‌خاطر عملکرد خوب‌شان تمجید کرد.

داروین نونیز:
او هم باید مثل بقیه به سختی تلاش کند و وقتی که تلاش کند موفق به گلزنی خواهد شد. این کاری است که او برابر میلان انجام داد، کافی است که بازیکنی در اختیار تیم باشد و در این صورت می‌تواند گل بزند یا پاس گل دهد. بازی بدون توپ برای من اهمیت زیادی دارد. ما بازی‌های زیادی داریم و او مطمئناً فرصت حضور در میدان را خواهد داشت. او روز به روز آماده‌تر می‌شود و بیشتر از قبل متوجه می‌شود که چه انتظاراتی از او داریم.

بورنموث:
این تیم فصل را بسیار خوب با یک پیروزی برابر همسایه‌های ما آغاز کرد. سرمربی این تیم کار فوق‌العاده‌ای را انجام داده است. تماشای فوتبال آنها لذت‌بخش است و بازیکنان بسیار پیشرفت کرده‌اند. اما ما امیدوار هستیم که عملکردی بهتر از آنچه که برابر ناتینگام به نمایش گذاشتیم را در این بازی داشته باشیم.

آلیسون بکر:
هنوز مشخص نیست که آیا او می‌تواند در تمرین امروز حضور داشته باشد یا نه. باید ببینیم شرایط به چه شکل پیش خواهد رفت.

اهمیت پیروزی برابر میلان:
مسئله فقط بازگشت به شرایط بازی پس از شکست برابر ناتینگام نبود. ما در دو سال گذشته شرایط سختی را در لیگ قهرمانان سپری کردیم، بنابراین باید خودمان را ثابت می‌کردیم. لیورپول و بعضی از بازیکنان فعلی ما در گذشته سقف استاندارد بالایی را در لیگ قهرمانان تعریف کردند و حالا باید دوباره به همان استانداردها برگردیم و با پیروزی برابر میلان قدم خوبی برداشتیم. این پیروزی به من نشان داد که می‌توانیم در ورزشگاهی به جز آنفیلد هم سوار بازی باشیم.

درس گرفتن بازیکنان از شکست برابر ناتینگام: 
موضوعات بسیاری بود که می‌توانستیم در این شکست از آنها درس بگیریم. من شخصاً بازی برابر تیمی با دفاع عمقی را ترجیح می‌دهم چون شما فرصت بیشتری برای داشتن مالکیت توپ دارید.


کد مطلب: 491972

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/491972/لیورپول-خودش-اروپا-ثابت

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir