به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۳۰ - ۱۸:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۳۰ ساعت ۱۷:۲۴
کد مطلب : ۴۹۱۹۹۹

لیگ برتر از نیم‌فصل‌دوم برای ما شروع می‌شود

لیگ برتر از نیم‌فصل‌دوم برای ما شروع می‌شود
گروه ورزشی: سرمربی هوادار می‌گوید: فصل از نیم فصل دوم برای ما شروع می‌شود چون که تیم ساختن زمان‌بر است و بازیکنانی که اضافه شدند باید از لیگ برتر شناخت پیدا کنند.به گزارش ایسنا، سید مهدی رحمتی، سرمربی تیم فوتبال هوادار در نشست خبری پیش از بازی برابر فولاد خوزستان در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر گفت: تیم فولاد قدمت و افتخار و بازیکنان خوبی دارد که زیر نظر کادر محترم آقای گل‌محمدی کار می‌کنند. فردا بازی سختی داریم، در بازی فردا کوچک‌ترین غفلت برای ما دردسر ساز می‌شود.
 
رحمتی درباره مشکل گلزنی تیمش در هفته‌های اخیر گفت: بخش‌هایی از فوتبال مانند شکل ساختار دفاعی، بازیسازی، پرس، شاکله تیم و ایجاد موقعیت به کادرفنی مربوط می‌شود ولی ضربه آخر به خلاقیت و کیفیت بازیکن برمی‌گردد. چهار بازی است که گل نزدیم ولی باید ببینیم که از سال گذشته تا امسال چه داشتیم و هدف و برنامه‌ریزی ما چیست. رفته رفته تیم ما سر و شکل بهتری پیدا می‌کند. چهار بازی اول برای ما حالت تدارکاتی داشت چرا که کارمان را دیر شروع کردیم. خیلی تلاش کردیم که در ساعات آخر نقل و انتقالات یک مهاجم جذب کنیم اما نشد. باید با انرژی خیلی خوب و با انگیزه به جلو برویم. تیم ما جوان است و تشکیل تیم یک فرآیند طولانی است.

سرمربی هوادار درباره میزبانی در ورزشگاه دستگردی گفت: تا آخر سال و به جز بازی‌هایی که با استقلال و پرسپولیس داریم، در این استادیوم بازی خواهیم کرد. دو تا شیر و لامپ آن خراب بود که درست کردیم و اجازه دادند که آنجا بازی کنیم.

مهدی رحمتی افزود: شاکله تیم ما عوض شده و سه، چهار بازیکن از تیم پارسال داریم. زمان می‌برد که بازیکنان با هم هماهنگ شوند.رحمتی درباره وضعیت داریوش شجاعیان اظهار کرد: شجاعیان بازیکن خیلی بزرگی است. چند سال است که کنار ما است. با توجه به شرایط خود و صلاح‌دید باشگاه قرار بود از ما جدا شود. از شرایط آمادگی به دور بود چون دیر به ما اضافه شد اما در تمرینات حضور دارد و زمانی که به آمادگی برسد به ما کمک خواهد کرد.

رحمتی درباره جذب بازیکن جدید گفت: بازیکنانی که به ما اضافه شدند بر اساس نیاز ما بودند. البته در خط هافبک نیاز به بازیکن داشتیم که نتوانستیم. ترجیح دادیم که صبر کنیم.سرمربی هوادار در پایان بیان کرد: فصل از نیم فصل دوم برای ما شروع می‌شود چون که تیم ساختن زمان‌بر است، بازیکنانی که اضافه شدند باید از لیگ برتر شناخت پیدا کنند و با مربی و دیگر بازیکنان هماهنگ شوند اما مطمئن باشید سعی ما بر این است که امتیازات لازم را کسب کنیم.
برچسب ها: مهدی رحمتی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها