کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آریا عظیمی‌نژاد آهنگساز «کوچه سیمین» شد

مهر , 31 شهريور 1403 ساعت 11:41


گروه فرهنگی: آریا عظیمی‌نژاد آهنگساز ایرانی که موسیقی متن فیلم و سریال‌های مختلفی را ساخته، قرار است آهنگسازی سریال «کوچه سیمین» را بر عهده بگیرد. سریال «مسیر اصلی» با نام جدید «کوچه سیمین» که این روزها به کارگردانی محمدرضا خردمندان در حال ساخت است مضمونی علمی و پزشکی دارد. این سریال زندگی یک شخصیت واقعی مانند پروفسور حسین بهاروند دانشمند حوزه سلول‌های بنیادی را به تصویر می‌کشد.
 

امیرعلی دانایی، ساناز سعیدی، کوروش سلیمانی و زهرا داوودنژاد در این مجموعه ایفای نقش کرده‌اند و این سریال پس از مجموعه «از سرنوشت» دومین تجربه خردمندان در حوزه سریال‌سازی است.
فضای این سریال یک درام علمی است که هم داستان دارد و هم درباره موضوعی علمی است و شخصیت های نخبه را به تصویر می کشد.

آریا عظیمی‌نژاد نیز قرار است آهنگسازی این مجموعه را به عهده داشته باشد.عظیمی‌نژاد آهنگسازی پروژه های مختلف سینمایی و تلویزیونی را بر عهده داشته است که هم شامل برنامه های تلویزیونی و هم سریال های کمدی و ملودرام می شوند. از شاخص ترین کارهای او در حوزه طنز می توان مجموعه «پایتخت» را نام برد. داوری برنامه «عصر جدید» نیز از جمله فعالیت هایی بود که او را بیش از پیش برای مردم چهره کرد.این روزها سریال های مختلفی با تمرکز بر شخصیت های واقعی، نخبه و قهرمانان ملی در تلویزیون در حال ساخت است و «کوچه سیمین» نگاهی به زندگی یکی از دانشمندان کشورمان دارد.


کد مطلب: 492057

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/492057/آریا-عظیمی-نژاد-آهنگساز-کوچه-سیمین

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir