کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تمجیدهای کنت از‌ایران باعث شد به‌مس بیایم

31 شهريور 1403 ساعت 14:12


گروه ورزشی: بازیکن آلمانی مس رفسنجان می‌گوید که تمام تمرکزش روی کسب نتایج خوب و شادی هواداران است.به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان روز گذشته در دیداری خانگی مقابل گل گهر به تساوی رسید. کوفی شولز، مدافع آلمانی تازه وارد این تیم، برای نخستین بار به‌عنوان یار تعویضی در ترکیب تیمش قرار گرفت و محرم نویدکیا، سرمربی مس در کنفرانس خبری پایان مسابقه به تمجید از وی پرداخت.

این بازیکن که سابقه بازی در لیگ اتریش و یونان را دارد، در گفتگو با ورزش سه در خصوص اولین تجربه حضورش در ترکیب مس رفسنجان گفت: خیلی خوشحالم که اولین بازی را برای تیمم انجام دادم، استقبال گرمی از من در تیم شد و به من حس فوق‌العاده‌ای داد. همه چیز عالی بود، جو فوق‌العاده، زمین خوب و مردم خونگرم رفسنجان.

وی در ادامه در خصوص حضورش در ایران گفت: وقتی پیشنهاد مس رفسنجان رسید من با کریستوفر کنت صحبت کردم، با او از لیگ اتریش آشنایی داشتم و می‌دانستم که چند سالی است در فوتبال ایران است. او به من درباره فرهنگ و مهمان‌نوازی مردم ایران گفت که چه مردم خوب و فوق‌العاده مهربانی هستند. او مرا ترغیب کرد که به ایران بیایم و گفت که سطح فوتبال ایران و بازیکنانش از نظر فیزیکی و تکنیکی عالی است.

شولز در ادامه نیز گفت: من آقای نویدکیا را از بازی در بوخوم آلمان می‌شناسم و وقتی سرمربی تیم با من برای نخستین بار صحبت کرد و مکالمه ما به طور کامل به صورت آلمانی بود، حس خیلی خوبی به من داد و با اینکه از اتریش و یونان پیشنهاد داشتم، اما تصمیم گرفتم به ایران بیایم و از این تصمیم خوشحالم.

وی در پایان گفت: می‌دانم که فوتبال ایران، فیزیکی است، اما آقای نویدکیا از تیم می‌خواهد که فوتبال زیبا بازی کنند و با توجه به بازیکنانی که در تیم داریم، می‌توانیم خواسته او را برآورده کنیم. پیش از حضورم بعضی بازیکنان چون حامد لک، جلال علی محمدی و فرشید اسماعیلی را به واسطه مسابقات ملی و لیگ قهرمانان آسیا می‌شناختم و علاوه بر آن‌ها که در سطح بالایی هستند، بازیکنان دیگری هم داریم که عالی هستند. تمام تمرکزم این است که بهترین عملکرد را در تیمم داشته باشم و بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و باعث شادی مردم رفسنجان شویم.


کد مطلب: 492108

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/492108/تمجیدهای-کنت-از-ایران-باعث-به-مس-بیایم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir