کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دستور مهم عارف درباره حادثه معدن طبس

1 مهر 1403 ساعت 10:06


گروه جامعه: محمدرضا عارف معاون اول رئیس‌جمهور صبح امروز (یکشنبه) در گفت‌وگو با استاندار خراسان جنوبی، ضمن پیگیری اخبار حادثه انفجار معدن معدنجوی طبس علل این اتفاق را جویا شد و نسبت به یافتن سایر معدن‌کاران و نیز استفاده از تمامی ظرفیت‌های بهداشتی و درمانی برای مداوای آسیب‌دیدگان تاکید کرد.

 
وی هم‌چنین ضمن تسلیت به بازماندگان این حادثه تلخ با خانواده جانباختگان اظهار همدردی کرد.معاون اول رئیس‌جمهور همچنین در تماس با وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن دریافت آخرین اطلاعات از وضعیت معدن معدنجوی طبس، وی را مامور کرد ضمن حضور میدانی در محل حادثه با همکاری سایر صنایع استان به امر امدادرسانی و جستجوی مفقودین حادثه سرعت بخشد.
 
عارف هم‌چنین در تماس تلفنی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وی را مامور کرد با پیگیری لحظه به لحظه حادثه، با بکارگیری تمام ظرفیت‌های درمانی دانشگاه‌های علوم پزشکی خراسان جنوبی و در صورت نیاز آماده‌باش بیمارستان‌های استان‌های معین، درمان مصدومان را سرعت بخشند.

وی هم‌چنین در تماس با رئیس جمعیت هلال احمر تاکید کرد: در صورت نیاز سایر نیروهای امدادرسان منطقه نیز به کمک نیروهای میدانی آمده و با تجهیزات مناسب به جستجو برای یافتن مفقودین و مجروحان این حادثه و درمان مصدومان بپردازند.


کد مطلب: 492198

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/492198/دستور-مهم-عارف-درباره-حادثه-معدن-طبس

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir