کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افشا راز تهدید مدیرعامل استقلال توسط نکونام

فوتبالی , 1 مهر 1403 ساعت 10:41


گروه ورزشی: دیگر همه خبر دارند که رابطه بین جواد نکونام و فرشید سمیعی شکرآب است و طرفین اصلا دوست ندارند که همدیگر را ببینند و حتی با یکدیگر سر یک میز بنشینند. از هفته‌ها پیش هم جنگ نیابتی بین این دو نفر صورت گرفته که بدون شک دودش به چشم هواداران استقلال خواهد رفت و آینده این تیم را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد!

 
با این وجود شب گذشته و در آستانه مسابقه حساس استقلال با پرسپولیس در دربی پایتخت، آتش زیر خاکستر آبی‌ها دوباره فوران کرد و داود حقدوست به نمایندگی از فرشید سمیعی علیه جواد نکونام افشاگری کرد و البته مهم‌تر از آن نکونام در یک مصاحبه شبانه با خبرنگاران، حسابی به مدیرعامل استقلال تاخت و حتی او را تهدید کرد!
 
 
 
شاید دانستن این موضوع برای هواداران استقلال مهم باشد که چرا نکونام، سمیعی را تهدید کرد. نکونام از افشا کردن یک خبر مهم در ساعات آینده خبر داد و در مصاحبه خودش گفت " اشتباه بزرگی را آقای سمیعی مرتکب شدند که منتظرم تا فردا آن را حل کنند! در غیر این‌صورت درباره آن حرف می‌زنم و ایشان باید از فوتبال بروند! " 

حالا همه کنجکاو شده‌اند که ماجرا چیست. گفته می‌شود که سمیعی برای ثبت کردن کامل اسامی مجموعه باشگاه استقلال در سازمان لیگ، قرارداد 32 میلیارد تومانی نکونام را 16 میلیارد تومان ثبت کرده تا به این شکل مشکل سقف قرارداد را برای تیم حل کند و به اصطلاح قانون را این‌گونه دور بزند! 
 
 
نکونام وقتی از این اتفاق مطلع می‌شود احساس می‌کند که به برند و شخصیت و او بی‌احترامی شده و به همین خاطر به سمیعی هشدار داده تا پایان وقت اداری امروز قرارداد او را در سازمان لیگ 32 میلیارد تومان ثبت کند!

حالا باید ببینیم سمیعی زیر بار خواسته نکونام می‌رود یا همچنان به این جنگ نیابتی ادامه می‌دهد! البته این مورد هم به گوش می‌رسد که یکی از مهم‌ترین دلایل نکونام برای هشدار دادن به فرشید سمیعی در جهت ثبت کردن صحیح رقم قراردادش در سازمان لیگ این است که اگر باشگاه استقلال بخواهد بعد از دربی روز چهارشنبه او را اخراج کند مبلغ 32 میلیارد تومانی را به او بپردازد! چون در غیر این‌صورت از لحاظ قانونی مدیران استقلال مجاز هستند که به او 16 میلیارد تومان به عنوان غرامت پرداخت کنند!


کد مطلب: 492206

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/492206/افشا-راز-تهدید-مدیرعامل-استقلال-توسط-نکونام

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir