کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شب رویایی ستاره تیم ملی و پرسپولیس

1 مهر 1403 ساعت 13:14


گروه ورزشی: مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر شبی رویایی را پشت سر گذاشت.در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس تهران موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر آلومینیوم اراک را شکست دهد و با ۸ امتیاز به رتبه سوم جدول صعود کند تا سرخ‌پوشان به روند رو خوب خود با خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی ادامه دهند.

 
محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع ملی‌پوش سرخ‌پوشان که این روز‌ها در یکی از بهترین فرم‌های خود قرار دارد، شبی فراموش نشدنی را در این دیدار پشت سر گذاشت. کنعانی‌زادگان که نمایش خوبی همراه سایر هم‌تیمی‌های خود در نخستین دیدار قرمز‌ها در لیگ نخبگان آسیا برابر الاهلی عربستان داشت، در این دیدار نیز عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت. کنعانی علاوه بر کار‌های دفاعی در امر گلزنی و طراحی حملات قرمز‌ها نیز نقش پررنگی در این فصل دارد. او که در بازی نخست پرسپولیس در لیگ برتر با پاس تماشایی خود پایه‌گذار گل سرخ‌پوشان بود، در بازی با آلومینیوم نیز پایش به گلزنی باز شد.
 
تیم فوتبال پرسپولیس خیلی زود و در دقیقه ۵ بازی صاحب ضربه پنالتی شد. کنعانی که پنالتی‌زن اول این تیم است، پشت این ضربه ایستاد تا نخستین گل این فصل خودش را به ثمر برساند. کنعانی فرصت داشت تا خود را در این بازی دو گله کند، اما VAR مانع این موضوع شد. دقیقه ۸۶ بازی میلاد محمدی به دنبال پاس تک ضرب فرشاد احمدزاده وارد محوطه جریمه شد که پس از برخورد با احسان قهاری مدافع آلومینیوم اراک داور به سود سرخ‌پوشان اعلام پنالتی کرد. کنعانی زادگان در شرایطی که توپ را در اختیار داشت و منتظر بود پنالتی را بزند، اما داور بعد از بررسی صحنه خطای پنالتی را رد کرد.
 
با تعویض امید عالیشاه در دقیقه ۶۷ و حضور سروش رفیعی، بازوبند کاپیتانی به وحید امیری رسید. دقیقه ۸۲ امیری جای خود را به یاسین سلمانی داد تا دومین کاپیتان پرسپولیس هم از زمین مسابقه خارج شود. با خروج امیری بازوبند به کنعانی‌زادگان رسید تا مدافع ۳۰ ساله تیم ملی فوتبال ایران در دقایق پایانی کاپیتان پرسپولیس باشد تا بدین ترتیب شب رویایی این مدافع گلزن در ورزشگاه شهدای شهرقدس کامل شود.


کد مطلب: 492262

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/492262/شب-رویایی-ستاره-تیم-ملی-پرسپولیس

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir