به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۰۱ - ۱۵:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۰۱ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۴۹۲۲۷۷

گلزنی به پاریس: وینگر ژاپنی مهارنشدنی شد

گلزنی به پاریس: وینگر ژاپنی مهارنشدنی شد
گروه ورزشی: موتور گلزنی‌های کیتو ناکامورا، مهاجم 24 ساله ژاپنی رنس، روشن شده و او دیشب توانست دروازه پاری سن ژرمن را نیز باز کند.به گزارش "ورزش سه"، کیتو ناکامورا، وینگر ژاپنی، برای دومین بازی متوالی گلزنی کرد و کمک کرد رنس شب گذشته برابر پی اس جیف مدافع عنوان قهرمانی لیگ فرانسه، یک امتیاز بگیرد. او گل اول بازی را زد که دومین گل متوالی او در فصل جاری بود. ناکامورا در این فصل 5 بازی انجام داده و دو گل نیز زده است.

ناکامورا که هفته گذشته در نانت با پاس گل یونیا ایتو، گلی دیرهنگام را زد، دیشب در دقیقه نهم بازی در استادیوم آگوست-دلون پس از مهار توپ و در حالی که مارکینیویش را کنار خود داشت با یک بغل پا دروازه را باز کرد.ناکامورا در پایان بازی گفت: «همیشه  وقتی یونیا توپ را می‌گیرد، به عمق می‌زنم. این اولین چیزی است که به ذهنم خطور می‌کند. ما نسبت به سال گذشته بهتر شده‌ایم و درک بهتری داریم. خیلی خوشحالم که یک بار دیگر گلزنی کردم.»

یونیا ایتو هم گفت که خوشحال است روی گل هم‌وطنش نقش داشته و به شوخی گفت: «زمان آن رسیده که من هم یک پاس خوب از کیتو بگیرم.»عثمان دمبله، وینگر تیم ملی فرانسه، تنها سه دقیقه پس از ورود به زمین، در دقیقه 68 گل تساوی را برای میهمان به ثمر رساند، تا این بازی مساوی شد. رنس هشت امتیاز از 5 بازی دارد و با پی اس جی صدرنشین 5 امتیاز فاصله دارد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها