کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

می‌خواستیم ولی نشد به مسی نه بگوییم

1 مهر 1403 ساعت 13:50


گروه ورزشی: مربی اینتر میامی گفت که قدرت نه گفتن به لئو مسی و نیمکت‌نشین کردن او برابر نیویورک سیتی را داشتند.به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین بازی هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ MLS آمریکا، مصاف تیم‌های نیویورک سیتی و اینتر میامی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید. نتیجه‌ای که صدرنشینی یاران لیونل مسی در کنفرانس شرق ام‌ال‌اس را تثبیت کرد و نیویورک سیتی را در رتبه ششم نگه داشت.

نکته جالب توجه این دیدار حضور لیونل مسی که به تازگی از مصدومیت برگشته در ترکیب اصلی اینترمیامی بود. هرچند که او همانند لوئیز سوارز دیگر بازیکن مطرح اینترمیامی روز کم فروغی را پشت سر گذاشت و نتوانست در این دیدار برای تیمش گلزنی کند.خاوی مورالس، دستیار جراردو مارتینو در اینترمیامی اطمینان داد که او از نظر بدنی بسیار خوب است ولی فاش کرد که ترجیح می‌دادند او به میدان نرود.

مورالس گفت: «مچ پای مسی پس از مصدومیتی که او را در 14 دسامبر از زمین بازی خارج کرد، بهتر شده و شرایطش خوب شده است. لئو در بازی گذشته 30 دقیقه بازی کرد. او خوب بازی کرد، بدون هیچ ناراحتی و برای بازی امروز نیز آماده بود.

همه چیز بستگی به تصمیم تاتا دارد. اما از نظر بدنی او بسیار خوب بود. ترجیح این بود به‌خاطر شرایط چمن مصنوعی روی مسی ریسک نکنیم ولی او همیشه می‌خواهد بازی کند. بعد از تقریبا دو ماه می‌خواستیم احتیاط را در مورد مسی رعایت کنیم ولی در نهایت قبول کردیم که از ابتدا بازی کند و همه چیز نیز خوب پیش رفت.»لازم به ذکر است که مسی در این فصل 14 گل برای اینتر میامی زده و 15 پاس گل داده است.


کد مطلب: 492280

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/492280/می-خواستیم-ولی-نشد-مسی-نه-بگوییم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir