به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۰۱ - ۱۷:۵۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۰۱ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب : ۴۹۲۲۸۱

آشوبی: منتظر یک دربی پراتفاق باشید

آشوبی: منتظر یک دربی پراتفاق باشید
گروه ورزشی: بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس یک تقابل پر اتفاق از این دو تیم را پیش‌بینی کرد.
به گزارش "ورزش سه"، سرخابی‌های تهران در حالی خود را آماده دربی هفته ششم می‌کنند که نتایجشان هم در هفته اول لیگ نخبگان و هم در شروع دوباره مسابقات لیگ برتر کاملا با یکدیگر متفاوت بود. استقلال توانست الغرافه را با 3 گل شکست دهد اما مقابل نساجی با تساوی 2 بر 2 متوقف شد و پرسپولیس هم در حالی که به الاهلی باخت، مقابل آلومینیوم اراک به پیروزی رسید. 

در همین باره فرزاد آشوبی که سابقه بازی با پیراهن هر دو تیم استقلال و پرسپولیس را در کارنامه دارد به خبرنگار ما گفت:«بازی پرسپولیس مقابل الاهلی برای من یک سورپرایز بود. واقعی این است که با توجه به زمان کوتاهی که از حضور گاریدو سپری شده و تغییراتی که در اسکواد تیم به وجود آمده انتظار این عملکرد سطح بالا را از پرسپولیس نداشتم. حس می‌کردم بازیکنان زمان بیشتری نیاز دارند تا هماهنگ شوند اما اینطور نبود و اگر پرسپولیس از موقعیت‌هایش استفاده می‌کرد نتیجه طور دیگری رقم می‌خورد.»

آشوبی در خصوص دیدار استقلال و الغرافه نیز افزود: «استقلال با توجه به حواشی و نتیجه‌های هفته اخیر لیگ خیلی خوب توانست بر حریفش مسلط شود و به پیروزی برسد و نتیجه خوبی به دست آورد. تیم نکونام نسبت به لیگ برتر نمایش متفاوتی داشت. الغرافه خیلی زود گل اول را خورد و این اتفاق در روند ادامه بازی بی‌تاثیر نبود. با این حال استقلال هم در هفته اول لیگ نخبگان خوب کار کرد و خوب نتیجه گرفت.»

هافبک سابق سرخابی‌ها در رابطه با استارت دوباره دو تیم در لیگ مقابل نساجی و آلومینیوم گفت: «فارغ از نتایجی که در این دو بازی به دست آمد استقلال و پرسپولیس باید خیلی زود از فضای بازی‌های آسیایی خارج می‌شدند و به فضای لیگ خودمان ورود می‌کردند که این اتفاق هم رخ داد. نکونام و گاریدو باید بتوانند تیم‌هایشان را برای هر دو فضا آماده نگه دارند تا در هر دو تورنمنت بتوانند موفق ظاهر شوند. درباره بازی دو تیم هم باید بگویم که کار استقلال گره خورد و بازیکنان این تیم با وجود خلق موقعیت نتوانستند آنطور که باید از موقعیت‌هایشان استفاده کنند.

پرسپولیس اما به خوبی نبض بازی را در اختیار داشت و به تمام آنچه می‌خواست رسید. یک تیم برای بردن باید همینطور عمل کند یعنی چهار گل بزند تا دو گل پذیرفته شود. به حریف هم موقعیت ندهد. اینکه علیپور قبل از دربی توانست طلسم گلزنی خود را بشکند نیز از اتفاقات مثبت این بازی بود.»

او که سابقه حضور در دربی با پیراهن هر دو تیم را دارد، درباره مصاف روز 4 مهر دو تیم که قرار است در شهر اراک برگزار شود عنوان کرد: «خیلی برای فوتبال ما بد است که هیچ زیرساخت درستی نداریم. اینکه دو باشگاه بزرگ فوتبال ما یک ورزشگاه حرفه‌ای و استاندارد ندارند و فوتبال ما آنقدر قدرت ندارد که خرج خود را دربیاورد اصلا خوب نیست. چندین تیم فوتبال ما هنوز مصرف کننده هستند و هیچ سودی از حق پخش و دیگر آپشن‌ها ندارند و این مسائل واقعا ناراحت کننده است.

در رابطه با بازی دوتیم هم باید بگویم که با توجه به تغییر در اسکواد دو تیم و اضافه شدن بازیکن‌های باکیفیت به آنها در فصل جدید انتظار یک بازی جذاب را داریم و حدس می‌زنم یک دربی پر اتفاق را خواهیم دید.»
برچسب ها: فرزاد آشوبی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها