کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اعتراف انریکه:هیچکس‌برای‌ما امباپه نمی‌شود

1 مهر 1403 ساعت 13:53


گروه ورزشی: عثمان دمبله یک بار دیگر برای پی اس جی گلزنی کرد و در پایان بازی لوئیس انریکه در مورد مقایسه او با کیلیان امباپه حرف زد.به گزارش "ورزش سه"، گل نیمه دوم دمبله در تساوی 1-1 دیشب مقابل رنس، به پاری سن ژرمن کمک کرد تا روند شکست‌ناپذیری خود را در لیگ یک فرانسه حفظ کند و دمبله را نیز به عنوان سرحال‌ترین مهاجم پاریس در کانون توجهات قرار داد. هواداران بسیار خوش‌بین هستند او با ادامه این روند خلاء ناشی از انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید را پر کند.

با این حال، مربی ضمن تمجید از وینگر 27 ساله که در این فصل 4 گل زده و 2 پاس گل داده از تیم خود خواست پیشرفت کنند تا فقط به یک بازیکن فشار زیادی وارد نشود.انریکه در یک کنفرانس خبری گفت: «ما به دنبال یک گلزن در عثمان نیستیم، زیرا اگر به دمبله فشار بیاورید و سپس او گل‌هایی را که می‌خواهید به ثمر نرساند، مشکلات شروع می‌شود. چیزی که ما می‌خواهیم این است که تیم برنده شود. چه کسی گل می‌زند؟ من اهمیتی نمی‌دهم. بگذار کسی که پیراهن پاری سن ژرمن را می‌پوشد گل بزند. فشاری فقط روی یک بازیکن نیست. کل تیم باید به پیشرفت ادامه دهد. من انتظار ندارم او برای ما امباپه باشد.»

پی اس جی پس از پیروزی دیرهنگام مقابل خیرونا در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رنس رفت، اما به دلیل غیبت بازیکنان مصدومی مانند مارکو آسنسیو و جانلوئیجی دوناروما، دروازه‌بان این تیم، برای یافتن ریتم خود با مشکل مواجه شد.

مربی اضافه کرد: «ما از ابتدا می‌دانستیم که بازی بسیار سختی خواهد بود. آنها بسیار خوب بازی کردند، از نظر بدنی بسیار قوی هستند و در کار با توپ خوب بودند. تغییر در ترکیب به حریف مقابل بستگی دارد. من بازیکنان چند پسته زیادی در تیم خود دارم تا بتوانم از آن استفاده کنم و این یک اتفاق عالی است.»


کد مطلب: 492282

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/492282/اعتراف-انریکه-هیچکس-برای-ما-امباپه-نمی-شود

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir