کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آینده ایران را شما دختران می‌سازید

1 مهر 1403 ساعت 14:04



گروه سیاسی: زهرا بهروزآذر معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، زنگ روز اول مهر را با حضور در دبیرستان دخترانه باهنر، واقع در منطقه ۱۱ شهر تهران نواخت.

به گزارش جماران، زهرا بهروزآذر صبح امروز یکشنبه در آئین آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ مدارس سراسر کشور، در جمع دانش‌آموزان دختر دبیرستان باهنر در منطقه 11 شهر تهران گفت: روزهایی را که در مدرسه با یکدیگر سپری می‌کنید، هیچ وقت تکرار نخواهد شد. قدر لحظه لحظه دوستی‌هایی را که می‌سازید بدانید و این مهم‌ترین سرمایه‌ای خواهد شد که از آن می‌توانید استفاده کنید. 

وی ادامه داد: امروز شما اینجا هستید تا هم علم و دانش بیاموزید و هم روابط دوستی تان را بسازید، مهارت کار تیمی و مهارت حل مسئله را یاد بگیرید و بیاموزید چطور به مسائل، از زوایای مختلف، بدون تعصب و بدون قضاوت نگاه کرده و بهترین راه حل‌ها را پیدا کنید. امروز اینجا هستید تا بتوانید با یکدیگر گفت‌وگو کنید و روی حل یک مسئله به وفاق برسید.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در ادامه، ضمن نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی، مهر ماه را شروع یک امید جدید برای زندگی دانش‌آموزان و برای همه ایرانیان دانست و اظهار داشت: همه ما ایمان داریم که شما دختران، قرار است ایران عزیزمان را بسازید.در این مراسم خانم نیزاری، رئیس مجمع زنان خیر مدرسه ساز، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده را همراهی کردند.


کد مطلب: 492285

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/492285/آینده-ایران-دختران-می-سازید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir