به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۰۲ - ۱۸:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۰۲ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب : ۴۹۲۴۵۷

۸۵ درصد از نمادهای بازار سهام مثبت شدند

۸۵ درصد از نمادهای بازار سهام مثبت شدند
گروه اقتصادی: پایان بورس امروز در حالی رقم خورد که شاخص کل بورس بیش از 17 هزار و 616 واحد رشد کرد و از سد روانی 2.1 میلیونی عبور کرد. به این ترتیب شاخص کل بورس تهران با رشد 0.84 درصدی در ارتفاع دو میلیون و 116 هزار و 537 واحد قرار گرفت.به گزارش تجارت نیوز،شاخص هم‌وزن که نشان‌دهنده روند معاملات سهام کوچک و متوسط بازار است، عملکرد بهتری داشت و با رشد 6 هزار و 187 واحدی، معادل 0.9 درصد بالا رفت و در سطح 695 هزار و 959 واحد قرار گرفت.
 
امروز نمادهای فملی، فولاد و فارس بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای بوعلی، ثفارس، فولاژ و کویر بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل بورس داشتند. در پایان معاملات امروز بورس 85 درصد از نمادهای مثبت بودند و ارزش سفارش‌های خرید پنج خط اول سهام به 983 میلیارد تومان رسید که بیش از سه برابر سفارش‌های فروش بود.
 
حجم و ارزش معاملات خرد
حجم معاملات خرد سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی در دومین روز مهرماه به 13.1 میلیارد برگه سهم رسید که با ارزش پنج هزار و 359 میلیارد تومان معامله شد.تراز پول حقیقی اما برخلاف روز گذشته، مثبت بود و سهام خرد بیش از 498 میلیارد تومان پول حقیقی به دست آورد. صندوق‌های کالایی نیز شاهد ورود 15.2 میلیارد تومان پول حقیقی تا لحظه تنظیم این گزارش بوده‌اند.
برچسب ها: بورس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها