کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تن‌هاخ با شیاطین سرخ می‌تازد!

2 مهر 1403 ساعت 14:12


گروه ورزشی: ظاهرا تن هاخ تحت هر شرایطی با نمایش بد تیمش و نتیجه نگرفتن شیاطین سرخ از تیم فوتبال منچستریونایتد اخراج نمی‌شود.به گزارش همشهری‌آنلاین، سرمربی هلندی تیم منچستریونایتد از مصونیت آهنین برخوردار است و هر چه تیمش بد بازی کند یا نتیجه نگیرد، باز هم از اخراج خبری نیست. تیم او این‌بار مقابل کریستال پالاس بدون گل مساوی کرد. اریک تن‌هاخ در ۸بازی اخیر فقط ۲تا را برده، شیفیلدیونایتد و ساوتهمپتون را، ۲تیمی که تازه به لیگ برتر بازگشته و در بقیه بازی‌ها ۴مساوی و ۲باخت داشته‌اند. پروفسور در ۱۸بازی اخیر ۷باخت، ۵مساوی و ۶برد ثبت کرده.

در پیروزی ۳بر یک تاتنهام مقابل برنتفورد، سون هیونگ مین از رکورد پاس گل‌های اریکسن دانمارکی عبور کرد و به ۳قدمی رکورد بیشترین تعداد پاس گل در تاریخ تاتنهام رسید؛ دارن اندرتون ۶۷پاس، سون هیونگ مین ۶۴ و کریستین اریکسن ۶۲. ستاره کره‌ای ۱۸۶گل و پاس در لیگ برتر ثبت کرده که بهتر از مجموع عملکرد گرت بیل و جرمین دفو است که روی هم ۱۸۵اثرگذاری داشته‌اند.

آرنولد که فصل آخر را در لیورپول سپری می‌کند، با وجود بازی در پست دفاع راست، به ۱۰۰تأثیرگذاری روی گل‌های لیورپول رسید. او در پیروزی ۳بر صفر مقابل بورنموث باز هم گل ساخت. این سیصدوشانزدهمین بازی رسمی او برای قرمزها بود، با ۱۹گل و ۸۱پاس گل. آرنولد روز ۲۵اکتبر ۲۰۱۶نخستین بازی رسمی خود را برای لیورپول انجام داد؛ در بازی با تاتنهام در جام اتحادیه و با بازی‌هایی که در این مدت انجام داده، با ۸۱پاس گل سومین پاسور برتر لیگ برتر است و فقط کوین دی بروین (۱۴۶) و هم‌تیمی‌اش محمد صلاح (۹۲) از او عملکرد بهتری داشته‌اند. آرنولد با سن ۲۵سال و ۳۵۰روز، جوان‌ترین بازیکن بعد از استیون جرارد (۲۵سال و ۷۲روز) است که به ۱۰۰گل و پاس گل رسیده.


کد مطلب: 492470

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/492470/تن-هاخ-شیاطین-سرخ-می-تازد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir