کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

علی علیپور مشتاق گلزنی در پنجمین دربی

3 مهر 1403 ساعت 13:44


گروه ورزشی: مهاجم 28 ساله فعلی پرسپولیس می‌تواند با گلزنی در دربی 104، نامش را در تاریخ شهرآورد ماندگارتر کند.به گزارش "ورزش سه"، در هفته گذشته لیگ برتر فوتبال ایران، علی علیپور به طلسم گل نزدن برای پرسپولیس در بازگشت دوباره‌اش به جمع سرخ‌ها پایان داد و موفق شد با گلزنی در این دیدار، خودش را پیش از فرا رسیدن دربی 104 آماده نشان دهد.

با این حال علیپور که حالا از پرتغال به ایران آمده، برای گل زدن در دربی بسیار انگیزه دارد و مهاجم 28 ساله پرسپولیسی‌ها، پیش از این در چهار دربی مختلف گلزنی کرده و در کنار نفراتی چون غلامحسین مظلومی، علی جباری و فرهاد مجیدی از چهره‌های خاص این دیدار محسوب می‌شود.

علیپور در طول دوران بازیگری خود در شهرآوردهای 81، 86، 92 و 93 گلزنی کرده و جالب است که در هر دیداری که برای پرسپولیس گلزنی کرده، سرخ‌ها در آن بازنده نبودند و حالا با گلزنی در دربی 104، در کنار حسین کلانی و مهدی هاشمی‌نسب قرار می‌گیرد که توانستند در این جدال حساس و جذاب، 5 بار گلزنی کنند.

علیپور که با بازگشتش به پرسپولیس به دنبال رکوردشکنی و ارتقا دادن آمار خودش است، می‌داند که با گلزنی در این دیدار وضعیت بسیار برای او متفاوت می‌شود و پس از آن علیپور می‌تواند به گلزنی در ششمین دربی خود فکر کند که در صورت این اتفاق، با صفر ایرانپاک مهاجم سال‌های دور پرسپولیس برابر می‌شود.


کد مطلب: 492651

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/492651/علی-علیپور-مشتاق-گلزنی-پنجمین-دربی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir