کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دیاز شیفته اشلوت شد:فوق العاده از روز اول

6 مهر 1403 ساعت 13:43


گروه ورزشی: لوئیس دیاز از بازی تحت هدایت آرنه اشلوت بسیار راضی است و می‌گوید رابطه بسیار خوبی با این مربی دارد.به گزارش "ورزش سه"، تصمیم یورگن کلوپ برای جدایی از لیورپول در پایان فصل گذشته باعث ناراحتی و نگرانی بسیاری از هواداران این تیم شده بود و انتخاب این باشگاه برای سرمربی بعدی این تیم که آرنه اشلوت بود باعث شد که آنها تردیدهای بسیاری درباره عملکرد تیم‌شان در این فصل داشته باشند.

با این حال، اشلوت خیلی زود توانست با بازیکنان تیم جدیدش رابطه بسیار خوبی برقرار کند و عملکرد لیورپول در فصل جدید در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا و نتایج خوبی که این تیم به دست آورد باعث شد که او در بین هواداران از محبوبیت قابل قبولی برخوردار شود.

بسیاری از بازیکنان لیورپول پیش از این اظهار کرده بودند که از کار با این مربی هلندی راضی هستند و حالا دیاز هم به جمع تحسین‌کنندگان او اضافه شده است. او در گفت‌وگو با اسکای اسپورت در این باره اظهار داشت: «باید این را بگویم که از همان روز اولی که اشلوت را دیدم همه چیز فوق العاده بود.

رابطه ما خیلی با یکدیگر خوب است و امیدوار هستیم که به همین خوبی هم ادامه پیدا کند. او درباره چیزهایی که هر بازیکن باید یاد بگیرد و در آنها پیشرفت کند بسیار سختگیر است، اما نکته مهم برای من این است که هر زمانی که کاری را به درستی و به خوبی انجام دهید هم شما را مورد تحسین قرار می‌دهد که اتفاق خوبی برای ما است.»


کد مطلب: 493053

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/493053/دیاز-شیفته-اشلوت-فوق-العاده-روز-اول

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir