کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بارسا به دنبال تمدید با بازیکن مازاد

6 مهر 1403 ساعت 13:46


گروه ورزشی: بارسلونا مذاکرات برای امضای قرارداد جدید با رافینیا را از مدتی قبل آغاز کرده است.
به گزارش "ورزش سه"، علاقه رافینیا به بارسلونا بر هیچکس پوشیده نیست و این بازیکن در سال ۲۰۲۲ حتی برای پیوستن به این باشگاه حاضر شد از پیشنهادی که چلسی به او ارائه کرده بگذرد و دستمزدی که به شکل قابل توجهی بالاتر بود را رد کند تا بتواند پیراهن تیم محبوبش را که علاقه زیادی به آن داشت به تن کند.

اما شرایط در دو سال ابتدایی حضور او در این تیم خوب پیش نرفت و این ستاره برزیلی با توجه به مصدومیت‌های متعدد نتوانست تمام پتانسیلش را در ترکیب این تیم و تحت هدایت ژاوی به نمایش بگذارد که برای خودش هم بسیار ناراحت‌کننده و آزاردهنده بود و نارضایتی مدیران این باشگاه را هم به دنبال داشت.

همین وضعیت باعث شد که بارسا تصمیم به فروش این بازیکن داشته باشد و منابع نزدیک به این باشگاه اعلام کرده بودند که نام او در فهرست مازاد بارسا قرار گرفته و حتی فشارهایی برای جدایی به او در این تابستان آورده شد، ولی او مصمم بود که در بارسا بماند و توانایی‌هایش را ثابت کند و هانسی فلیک هم در این مسیر به او اعتماد کرد.

اعتماد فلیک باعث شد که رافینیا بار دیگر به روزهای اوجش برگردد و حالا یکی از دو بازیکنی است که در فصل جدید در تمامی دقایق در میدان برای این تیم حضور داشته و توانسته است اعتماد بازیکنان را هم جلب کند و بازوبند کاپیتانی را در اختیار بگیرد که اتفاق بسیار مهمی برای او بوده است.

حالا روزنامه اسپورت خبر داده است که باشگاه بارسلونا مذاکرات برای امضای قرارداد جدید با این بازیکن را آغاز کرده و امیدوار است که بتواند قرارداد رافینیا را در سریع‌ترین زمان ممکن تمدید کند تا همچنان از حضورش در ترکیب این تیم بهره ببرد و سختکوشی و تلاش او در این تیم بالاخره به نتیجه رسیده باشد.


کد مطلب: 493055

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/493055/بارسا-دنبال-تمدید-بازیکن-مازاد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir