به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۰۶ - ۱۵:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۰۶ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۴۹۳۰۵۸

رؤیای بزرگ پیاتزا و ایران: غیرممکن نیست

رؤیای بزرگ پیاتزا و ایران: غیرممکن نیست
گروه ورزشی: یکی از وعده‌های سرمربی تیم ملی والیبال شاید در همان سال اول به واقعیت تبدیل شود.به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران از فصل ملی آینده یک تیم متفاوت نسبت به چند فصل اخیر خود خواهد بود و روبرتو پیاتزای ایتالیایی، سرمربی جدید تیم، قصد دارد والیبال ایران را متحول کند.

پیاتزا در مصاحبه اخیر خود با فدراسیون اعلام کرده می‌خواهد تیم ملی والیبال ایران را به جمع هشت تیم برتر رنکینگ جهانی برساند، اما این وعده می‌تواند در همان سال اول مربیگری او به واقعیت نزدیک شود.

تیم ملی والیبال ایران در حال حاضر حدود نود امتیاز با تیم هشتم رنکینگ فدراسیون جهانی که آلمان است فاصله دارد و می‌تواند با نتایج خوبی که در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۵ و قهرمانی جهان بگیرد خود را به این هدف تیم نزدیک کند.

تجربه نشان داده یک تیم اگر بخواهد، می‌تواند این فاصله را از بین ببرد؛ خصوصا آنکه جایگاه فعلی تیم ملی والیبال ایران در رنکینگ این فرصت را به پیاتزا و تیمش می‌دهد تا با چند پیروزی برابر تیم‌های با رنکینگ بالا مثل لهستان، ژاپن و ایتالیا، فاصله را با رتبه هشتم رنکینگ بسیار کم کنند‌.رسیدن به رتبه هشتم می‌تواند در صورت عدم کسب سهمیه المپیک به صورت مستقیم، سهمیه را از طریق رنکینگ برای تیم ملی والیبال ایران به ارمغان بیاورد و حضور تیم ملی والیبال ایران را تا سال‌های سال در لیگ ملت‌های والیبال تضمین کند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها