کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئال برای انتقام به متروپولیتانو می‌رود

6 مهر 1403 ساعت 13:54


گروه ورزشی: گوتی، اسطوره رئال مادرید، معتقد است این تیم می‌تواند در دربی یکشنبه مقابل اتلتیکو مادرید، انتقام شکست فصل گذشته را بگیرد.به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید روز یکشنبه به ورزشگاه سیویتاس متروپولیتانو می‌رود تا در اولین دربی مادرید فصل ۲۵-۲۰۲۴ به مصاف اتلتیکو مادرید برود. میزبانان این بازی در دو دربی لالیگا در فصل گذشته یک برد و یک تساوی کسب کردند، بنابراین اکنون نوبت به رئال مادرید است که انتقام بگیرد، به ویژه پس از شکست در کوپا دل ری.

گوتی، که به‌عنوان یکی از نمادهای رئال مادرید شناخته می‌شود، درباره این دیدار حساس صحبت کرده است. او به موندو دپورتیوو گفت: «دربی‌های مادرید منحصر به فرد هستند. احساسی که در پایتخت جریان دارد، رقابت بین بازیکنان، تمایل به نشان دادن خود در ورزشگاه رقیب و بسیاری انگیزه‌ دیگر. رئال مادرید در حال بهبود و پیشرفت است و مطمئنم که وینیسیوس، بلینگام و دیگران روز یکشنبه برای انتقام شکست فصل گذشته در متروپولیتانو به میدان خواهند آمد.»

خوان‌فران تورس، ستاره سابق اتلتیکو مادرید، نیز نظر خود را بیان کرد. او گفت: «دربی فراتر از سه امتیاز است. این ۹۰ دقیقه برای نشان دادن این است که چه کسی در پایتخت فرمانده است. بازیکنان مانند موتور سیکلت خواهند بود و با شناختی که از سیمئونه دارم، او به آن‌ها انگیزه اضافی داده است تا روز یکشنبه در مقابل هواداران رئال مادرید را شکست دهند.»


کد مطلب: 493061

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/493061/رئال-انتقام-متروپولیتانو-می-رود

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir