کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آلونسو از من می‌خواهد مثل دروگبا شوم

6 مهر 1403 ساعت 17:13


گروه ورزشی: ژابی آلونسو از ویکتور بونیفس می‌خواهد که از دیدیه دروگبا الگو بگیرد.به گزارش ایسنا، ویکتور بونیفیس مهاجم بایرلورکوزن می‌گوید ژابی آلونسو خواستار این است که او روز به روز از دیدیه دروگبا الگوبرداری کند. مهاجم گلزن لورکوزن در صحبت‌هایی گفت:  هر بار که آلونسو به من می‌گوید باید بازیهای دروگبا را تماشا کنم، فکر می‌کنم می‌توانم چیزهای زیادی از او یاد بگیرم. 
 

به گزارش بیلد، او در بخش بعدی صحبت‌هایش گفت: راستش را بخواهید در آخرین بازی (مقابل وولفسبورگ) که ۴ بر ۳ برنده شدیم، قبل از اینکه من وارد زمین شوم و گل پیروزی را بزنم، آلونسو به من گفت «قوی باش، در زمین بمان و مثل دروگبا بازی کن». ما می‌خواهیم صد درصد توانمان را در زمین نشان دهیم چون آلونسو به ما ایمان دارد.

قهرمان فصل قبل بوندسلیگا در چهار بازی آغازین فصل جاری ۹ گل را دریافت کرده است. این در شرایطی است که در کل فصل قبل تور دروازه بایرلورکوزن تنها ۲۴ بار لرزید. یعنی میانگین تنها ۰.۷۱ گل در هر بازی فصل قبل. اما این فصل در حال حاضر این آمار به ۲.۲۵ رسیده که آماری فاجعه‌بار برای یک تیم برتر محسوب می‌شود.لورکوزن با بردن ولفسبورگ ۹ امتیازی شد و در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت. لورکوزن این هفته باید در دیداری حساس در بوندسلیگا به مصاف بایرن مونیخ صدرنشین برود که تمام بازی‌های خود را برده است.


کد مطلب: 493097

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/493097/آلونسو-می-خواهد-مثل-دروگبا-شوم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir