کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مریل استریپ در سریال خانوادگی «تنبیه‌ها»

7 مهر 1403 ساعت 11:57


گروه فرهنگی: کار تازه مریل استریپ بازیگر مولف و خلاق سینما، یک سریال اقتباسی تلویزیونی به نام «تنبیه‌ها» است. پرسش اصلی این درام پرتنش خانوادگی اما پرسش اصلی داستان نوول این است که آیا اعضای یک خانواده ناهمگون توانایی آن را دارند که برخوردی صادقانه با درون خویش داشته باشند و با پذیرش اشتباهات قدیمی، دست به یک تسویه درونی بزنند و ادب بشوند؟


به گزارش صبا، این مجموعه داستان زندگی سه نسل از یک خانواده ناهمگون را به تصویر می‌کشد.
فیلمنامه اقتباسی سریال با نگاهی به نوول پرخواننده جاناتان فرانزن به همین نام [The Corrections] و توسط خود نویسنده نوشته می‌شود.این نویسنده قرار است خیلی زود فیلمنامه را به دست تهیه کنندگان سریال در شبکه سی بی اس برساند.

داستان «تنبیه‌ها» درباره سه نسل از یک خانواده است که تصمیم می گیرند یک بار دیگر در شب کریسمس دور هم جمع شوند.آنها در این شب نشینی خاطرات گذشته را مرور و اشتباهات خویش را به یاد می آورند. هدف از این یادآوری‌ها این است که جمع خانواده با بیان تجربیات تلخ و شیرین گذشته خود، به تصحیح روابط سخت و ناهمگون بین خویش پرداخته و به وفاقی تازه برسند.

اما پرسش اصلی داستان نوول این است که آیا اعضای این جمع ناهمگون توانایی آن را دارند که برخوردی صادقانه با درون خویش داشته و با پذیرش اشتباهات قدیمی، دست به یک تسویه درونی بزنند و به‌قولی ادب بشوند یا نه؟

جالب اینکه قبل از این واحد تلویزیونی کمپانی پارامونت قرار بود این سریال را تولید کند. به دلایلی که مشخص نیست، پروژه پارامونت ماه آگست به قفسه بایگانی سپرده شد.بعد از آنکه امکان تولید نسخه ای سینمایی از داستان فرانزن در سال ۲۰۱۱ فراهم نشد، شبکه اچ بی او دستور تولید پایلوت سریال را با بازی کریس کوپر، دایان وست و ایوان مک‌کرگور صادر کرد. با این حال، یک سال بعد اعلام شد دستور تولید پایلوت مجموعه منتفی شده است!

«تنبیه‌ها» تازه ترین فعالیت استریپ برای قاب کوچک است، که قبل از آن همکاری های پرثمری با سریال های تلویزیونی داشته است.«دروغ‌های کوچک بزرگ» از جمله سریال‌هایی است که او در چند سال اخیر بازی کرده است. سال گذشته حضور بازیگر در فصل سوم و چهارم «تنها جنایتکاران در ساختمان»، برای او نامزدی دریافت جایزه بهترین بازیگر زن تلویزیونی دو مراسم مهم امی و گلدن گلوب را به همراه داشت.


کد مطلب: 493166

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/493166/مریل-استریپ-سریال-خانوادگی-تنبیه-ها

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir