به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۰۸ - ۱۲:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۰۸ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب : ۴۹۳۳۱۳

هیلاری سوانک به سریال «ژاکت زردها» پیوست

هیلاری سوانک به سریال «ژاکت زردها» پیوست
گروه فرهنگی: «هیلاری سوانک» یکی از بازیگران جدید سریال «ژاکت زردها» در فصل سوم خواهد بود.
  به گزارش صبا، «ددلاین» گزارش داده است که این بازیگر برنده اسکار در ونکوور در حال فیلمبرداری فصل سوم این سریال است و در صورت چراغ سبز شوتایم برای فصل چهارم بازخواهد گشت.

این درام به نویسندگی «اشلی لایل» و «بارت نیکرسون» داستان‌هایی در دو بازه زمانی روایت می‌کند. یکی پس از سانحه یک سقوط هواپیما، وقتی اعضای یک تیم فوتبال دختران باید برای بقا تلاش کنند؛ و دیگری در سنین بزرگسالی آن‌ها، وقتی که با آسیب روحی ناشی از آن سانحه دست به گریبانند.

«ملانی لینسکی»، «الایجا وود»، «جولیت لوییس» نامزد اسکار و امی، «کریستینا ریچی» نامزد امی، «تانی سایپرس»، «سوفی نلیس»، «جزمین ساوی براون»، «سوفی تاچر»، «سامانتا هانراتی»، «کورتنی ایتون»، «لیو هیوسون»، «استیون کروگر»، «وارن کول» و «کوین آلوز» بازیگران فصل دوم بودند.

تولید فصل سوم با اعتصاب اتحادیه بازیگران هالیوود به تأخیر افتاد اما در سال ۲۰۲۵ آماده پخش خواهد بود. فصل اول سریال که از «راتن تومیتوز» امتیاز ۱۰۰ درصد دریافت کرد و نامزد هفت جایزه امی شد از سوی دیگر ۱ اکتبر از نتفلیکس پخش خواهد شد. دو فصل اول «ژاکت زردها»، ۱۰ نامزدی امی دریافت کرده‌اند.

سوانک که بیشتر با «پسرها گریه نمی‌کنند» و «عزیز میلیون دلاری» شناخته می‌شود، اخیراً در سریال «آلاسکا دیلی» ای‌بی‌سی و «فرشتگان معمولی» دیده شده است.
برچسب ها: هیلاری سوانک
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها