کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اسکولز:یونایتد تیمی «مرده» و «بدون مربی» است

9 مهر 1403 ساعت 16:53


گروه ورزشی: پل اسکولز خرید ماتیاس دِلیخت را «بیهوده» و یونایتد برابر تاتنهام را تیمی «مرده» و «بی‌مربی» توصیف کرد.

به گزارش ایسنا، تاتنهام یکشنبه‌شب در اولدترافورد تنها به سه دقیقه زمان نیاز داشت تا با ضربه برنان جانسون از یونایتد پیش بیفتد و در ادامه دژان کولوسفسکی و دومینیک سولانکه دیگر گل‌های تیم لندنی را در خانه شیاطین سرخ ثبت کردند تا شکستی دیگر در کارنامه یونایتد و تن‌هاخ ثبت شود. دومین شکست پیاپی خانگی در لیگ، منچستریونایتد را با هفت امتیاز از شش بازی در رده دوازدهم قرار داد.

پل اسکولز، هافبک سابق منچستریونایتد، از بی‌برنامگی تیم تن‌هاخ ابراز تعجب و یونایتد برابر تاتنهام را تیمی «مرده» و «بدون مربیـ توصیف کرد. او که با SuperSport صحبت می‌کرد، گفت: شما هر هفته هیچ نمی‌دانید یونایتد قرار است با چه سبکی و چگونه بازی کند. معلوم نیست آنها متکی بر ضد حمله‌ خواهند بود یا می‌خواهند مالکیت بازی را در اختیار داشته باشند. ما هیچ ایده‌ای از سبک بازی این تیم نداریم. بازیکنان یونایتد شبیه یک تیم بدون مربی‌اند. ما در حال حاضر دو سال و اندی است که چنین وضعیتی داریم ولی از اولین هفته‌ای که آنژه پوستج‌اوغلو وارد تاتنهام شد، می‌دانستیم تاتنهام قرار است چگونه بازی کند. بازیکنان امروز مرده به نظر می‌رسیدند. هیچ اشتیاقی برای فوتبال بین بازیکنان یونایتد وجود ندارد و این فقط می تواند از زمین تمرین نشات بگیرد.

دلیخت در پنجره نقل و انتقالات تابستانی با مبلغ ۴۳ میلیون پوند از بایرن‌مونیخ به منچستریونایتد پیوست اما اسکولز این سوال را پرسید که چرا شیاطین سرخ این همه پول را برای دفاع میانی خرج کردند: «وقتی بازیکنانی جدیدی می‌خرید، انتظار دارید که خیلی بهتر از بازیکنانی باشند که قبلا دارید ولی من در تیم بازیکنانی را نمی‌بینم که با هم تفاوت زیادی داشته باشند. دلیخت به جای مگوایر آمد اما هیچ تفاوت بزرگی در اینجا وجود ندارد. اینها بازیکنان باتجربه‌ای‌اند که یونایتد برایشان پول زیادی را پرداخت کرده است. ما باید از بهانه‌تراشی دست‌ برداریم و وارد زمین تمرین شویم و راهی برای خوب بازی‌کردن پیدا کنیم.


کد مطلب: 493588

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/493588/اسکولز-یونایتد-تیمی-مرده-بدون-مربی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir