کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اعلام رای تاریخی علیه اتلتیکو مادرید

10 مهر 1403 ساعت 14:32


گروه ورزشی: تعلیق دربی و رفتن بازیکنان دو تیم به رختکن با دستور داور چیزی است که تاکنون در فوتبال اسپانیا و در یک بازی بزرگ سابقه نداشت و رای آن تاریخی خواهد بود.به گزارش "ورزش سه"، پروتکلی که توسط بوسکتس فرر با تعلیق و از سرگیری بازی بعد از 20 دقیقه اجرا شد، چیزی است که تاکنون در مورد آن قضاوت نشده است.

مارکا امروز نوشت، کمیته انضباطی فوتبال اسپانیا در نظر دارد فردا چهارشنبه، 2 اکتبر، تشکیل جلسه دهد تا در مورد همه اتفاقات روز دربی تصمیم‌گیری کند، چیزی که تاکنون در لالیگا اتفاق نیفتاده بود. بازی به حالت تعلیق درآمد، بازیکنان به رختکن رفتند و بعد از 20 دقیقه بازی از سر گرفته شد.

کمیته فوق متشکل از ماریا خوزه گارسیا (رئیس)، پابلو مایور (عضو)، فرانسیسکو روبیو (عضو)، آلبرتو پلاز (جانشین اول رئیس) و روزا رودریگز (جانشین دوم رئیس) است. کسانی که پس از دیدن همه تصاویر و تجزیه و تحلیل آنچه در صورت‌جلسه داوران منعکس شده است، رای نهایی را صادر خواهند کرد.

عدم وجود سابقه چنین اتفاقی، پیش‌بینی جریمه احتمالی را دشوار می‌کند، اما با در دست داشتن مقررات، مجازات می‌تواند دو یا سه بازی بدون تماشاگر برای اتلتیکو باشد. در این صورت، اتلتیکو ممکن است به کمیته استیناف شکایت کند و حتی به دادگاه داوری ورزش.جریمه مالی سنگین قطعی است اما نمی‌توان به درستی ادعا کرد که محرومیت دقیق اتلتیکو از بازی بدون تماشاگر چگونه خواهد بود.


کد مطلب: 493754

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/493754/اعلام-رای-تاریخی-علیه-اتلتیکو-مادرید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir