کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خواب پرسپولیسِ گاریدو در باد برد داربی؟

10 مهر 1403 ساعت 17:56


گروه ورزشی: بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است این تیم از لحاظ بدنی تحلیل رفت.

به گزارش ایسنا، پرسپولیس ایران دیشب (دوشنبه) در چارچوب هفته دوم لیگ نخبگان آسیا مقابل پاختاکور با نتیجه یک، یک متوقف شد.

ضیا عربشاهی بازیکن سابق پرسپولیس در گفت و گو با ایسنا درباره این تساوی خانگی اظهار کرد: به نظرم پرسپولیس ریکاوری خوبی را برای این بازی انجام نداده بود. البته این را هم بگویم این تیم نباید متکی به ۱۱ نفر باشد. پرسپولیس چند روز پیش یک بازی سنگین را در داربی انجام داده بود که همین نفراتی که مقابل پاختاکور به میدان رفتند در آن بازی هم حضور داشتند که نباید این چنین باشد.
او ادامه داد: پرسپولیس خیلی زود به گل رسید اما متاسفانه بازیکنان به همان دلیلی که گفتم از لحاظ بدنی تحلیل رفتند. تیم ازبکستانی در نیمه دوم نسبت به پرسپولیس برتری عددی داشت و به اعتقاد من باید همان نفراتی که در ۲۰ دقیقه آخر به میدان رفتند از ابتدا بازی می کردند.

عربشاهی درباره اینکه شاید بازیکنان تیم در باد برد داربی بودند، افزود: چنین نظری ندارم چون بازیکنان پرسپولیس بی‌تجربه نیستند. البته گفتم که اگر جای گاریدو بودم نفرات میدان را تعویض می‌کردم چون از لحاظ بدنی تحلیل رفته بودند. در تیم باید رقابت به وجود بیاید و سرمربی باید این تفکر را ایجاد کند. ما می‌توانستیم در این بازی برنده باشیم. 

بازیکن سابق پرسپولیس درباره ادامه لیگ برتر برای این تیم توضیح داد: پرسپولیس نفرات خیلی خوبی را برای رسیدن به عنوان قهرمانی دارد. باید این بازی فراموش شود و خودمان را برای ادامه لیگ آماده کنیم. مهاجم جدید تیم (ژوائو) نشان داد فوتبال را خوب بلد است. نیمکت قوی هم داریم. 

او درباره دیدار برابر چادرملو در لیگ برتر گفت: چادرملو یک تیم تازه وارد است که می‌خواهد خودش را مقابل پرسپولیس نشان بدهد. باید در این بازی از بالا پرس کنیم و بازی مستقیم انجام ندهیم. اجازه ندهیم این تیم در ۱۸ قدم خودش بازی‌سازی کند. اگر هم به گل رسیدیم اشباع نشده و برای گلهای بعدی تلاش کنیم تا به ۳ امتیاز برسیم.


کد مطلب: 493783

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/493783/خواب-پرسپولیس-گاریدو-باد-برد-داربی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir