کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

۸۸ درصد از نمادهای بازار سهام منفی شدند

11 مهر 1403 ساعت 14:06


گروه اقتصادی: معاملات بورس امروز تحت تاثیر تنش نظامی میان ایران و رژیم صهیونیستی بسته شد و به دنبال آن بیش از 800 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد. همچنین 88 درصد از نمادهای بازار سهام کاهش قیمت پیدا کردند و تمامی نماگرها قرمز شدند.

به گزارش تجارت نیوز، معاملات امروز سهام در جهت کندل معاملاتی روز گذشته بسته شد و در پایان بورس امروز، شاخص کل با کاهش هشت هزار و 708 واحدی که معادل 0.41 درصد این شاخص است روبه‌رو شد. بر این اساس، شاخص کل در پایان معاملات امروز در سطح دو میلیون و 114 هزار واحدی ایستاد.

در طرف دیگر، قیمت معاملات سهم‌های کوچک بازار سهام نیز کاهش داشته است؛ به طوری که شاخص هم‌وزن بازار در پایان بورس امروز هزار و 500 واحد که معادل 0.21 درصد این شاخص است کاهش ارتفاع داد و به سطح 700 هزار واحد رسید.گفتنی است تابلو بورس اوراق بهادار تهران در روز جاری، حجم معاملات را 4.3 میلیارد برگه سهم و ارزش معاملات خرد (سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی) را هزار و 817 میلیارد تومان نشان می‌دهد.

ورود و خروج پول حقیقی
تراز پول حقیقی در سهام، برخلاف روز معاملاتی گذشته، امروز منفی بود. به طوری که در پایان بورس امروز حدود 815 میلیارد تومان پول حقیقی از بازار سهام خارج شده است. همچنین تا لحظه تنظیم این گزارش حدود 81 میلیارد تومان پول حقیقی از صندوق‌های درآمد ثابت خارج شده است.


کد مطلب: 493942

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/493942/۸۸-درصد-نمادهای-بازار-سهام-منفی-شدند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir