کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیکان تهران ، تخت‌گاز در جاده لیگ برتر

13 مهر 1403 ساعت 13:01


گروه ورزشی: پیکان تهران یک برد دیگر را در رقابت‌های لیگ یک جشن گرفت و در مسیر بازگشت به لیگ برتر حرکت می‌کند.به گزارش "ورزش سه"، خودروسازان که سال گذشته در کمال ناباوری به لیگ دسته اول سقوط کردند، حالا برای بازگشت به سریع به سطح اول فوتبال ایران برنامه‌ریزی خوبی داشته‌اند. پیکانی‌ها با حضور چهره‌های سرشناس در پست‌های مختلف مجموعه‌ای یکدست و مطمئن را دور هم جمع کرده‌اند و به روزهای بهتر در لیگ دسته اول می‌اندیشند.

فیروزه‌ای پوشان در هفته پنجم لیگ یک مقابل مس سونگون یک برد شیرین دیگر را به دست آوردند و جمع امتیازاتش را به عدد 10 رساندند تا یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر نشان بدهند.امیدرضا روانخواه، سرمربی پیکان، تیمی را در اختیار دارد که در ترکیب خود ستاره‌های لیگ برتری و باتجربه زیادی هم دارد و بی‌شک در فصل جاری حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

از طرف دیگر رسول خطیبی مدیرعامل نام‌آشنای پیکان نیز سعی کرده امکانات مناسبی را برای این باشگاه فراهم کند تا اعضای تیم کم و کسری برای حضور در مسابقات نداشته باشند و مجموعه این اتفاقات از پیکان یک تیم جذاب و مدعی قهرمانی در لیگ یک ساخته است.


کد مطلب: 494152

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/494152/پیکان-تهران-تخت-گاز-جاده-لیگ-برتر

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir