کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فیلم گلن پاول به اکران پاییز رسید

14 مهر 1403 ساعت 10:45


گروه فرهنگی: مدیران کمپانی پارامونت زمان نمایش عمومی نسخه تازه و احیا شده اکشن کلاسیک «مرد فراری» را تعیین و اعلام کردند و با آنکه اکشن‌های پرسروصدای هالیوودی معمولا در ایام فصل تابستان به روی پرده می‌روند، تهیه‌کنندگان این فیلم، یک اکران پائیزی را ترجیح داده‌اند.به گزارش صبا، این اکشن علمی تخیلی پررمزوراز برای ۲۱ نوامبر ۲۰۲۵ راهی پرده سینماها می‌شود.

با آن که اکشن‌های پرسروصدای هالیوودی معمولا در ایام فصل تابستان به روی پرده می روند، تهیه‌کنندگان «مرد فراری» یک اکران پائیزی را ترجیح داده‌اند.گلن پاول ستاره رو به رشد هالیوود، نقش اصلی نسخه احیا شده و جدید این اثر کلاسیک کالت را بازی می‌کند.

او نقشی را در نسخه تازه به عهده گرفته که آرنولد شوارزنگر در نسخه اصلی دهه هشتاد میلادی آن بازی کرده بود.نسخه اصلی که سال ۱۹۸۷ اکران عمومی شد، اقتباسی وفادارانه از داستان نول پرخواننده استفن کینگ به همین نام بود.

این داستان در آینده‌ای نه چندان دور اتفاق می افتد و درباره یک برنامه پر بیننده تلویزیونی است که در آن، جنایتکاران باید از دست قاتلان حرفه ای فرار کرده و جان خود را نجات دهند.ادگار رایت کارگردان نسخه جدید «مرد فراری» است و می گوید خودش از طرفداران نسخه کلاسیک شوارزنگر است و اظهار امیدواری کرده که نسخه او ادای دین خوبی به آن اثر دهه هشتادی باشد.

گلن پاول که در یک سال اخیر با موفقیت‌های زیادی روبرو بوده، بجز مرد فراری چند فیلم تازه دیگر نیز در دست تولید دارد.او سال قبل دو بلاک باستر «تاپ گان ۲» و «هر کسی بجز تو» را روی پرده سینماها داشت و به مدد موفقیت کلان این دو فیلم، تبدیل به یکی از ستارگان مطرح و گران قیمت صنعت سینمای آمریکا درآمد.

به گفته پاول: «بازی در نسخه دوباره‌سازی شده اثر کلاسیکی که محبوب همگان بوده و ستاره‌ای چون آرنولد را در نقش اصلی خود دارد، کار چندان ساده و راحتی نیست. با این حال، امیدوارم فیلم ما بتواند به موفقیتی در حد آن اثر برجسته کلاسیک دست پیدا کند.»مدیران پارامونت به این نکته اشاره کرده‌اند که نسخه تازه «مرد فراری» با کمک فن آوری های نوین کامپیوتری تولید شده و از این نظر، تفاوتهای چشمگیری با نسخه اصلی آن خواهد داشت.

 


کد مطلب: 494248

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/494248/فیلم-گلن-پاول-اکران-پاییز-رسید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir