کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دستور فلیک برای جلوگیری از تکرار فاجعه

15 مهر 1403 ساعت 14:06


گروه ورزشی: سرمربی بارسا متقاعد شده است که این تیم امروز به روشی متفاوت از بازی با اوساسونا مقابل آلاوس بازی خواهد کرد.به گزارش "ورزش سه"، هانسی فلیک در نشست خبری خود به اولین شکست لالیگا در شنبه گذشته در پامپلونا اشاره کرد، جایی که این تیم مقابل اوساسونا (4-2) شکست خورد. نمایش نیمه اول بارسا بسیار بد بود و این تیم تنها در 10 دقیقه پایانی واکنشی در خور نام بارسا نشان داد.

بارسا حالا یک بازی بیرون خانه دیگر پیش رو دارد در حالی که رئال را هم امتیاز خود می‌بیند. سرمربی آلمانی برای جلوگیری از تکرار شکست هفته قبل برنامه خاصی دارد: «ما از ابتدا باید جدی و پرفشار بازی را شروع کنیم. می‌دانیم که آلاوس تهاجمی بازی می‌کند. ما نباید به اندازه پامپلونا پر اشتباه باشیم. مالکیت بسیار مهم است اما باید موقعیت ایجاد کنیم و گل بزنیم.»

فلیک همچنین اشاره کرد که در ویتوریا به اندازه پامپلونا تغییر در ترکیب اصلی نخواهد داشت. جایی که او با توجه به بازی لیگ قهرمانان مقابل یانگ بویز، پنج تغییر ایجاد کرد. سرمربی آلمانی هشدار داد: «من هفته قبل هم گفتم که به دلیل بازی‌های پشت سر هم نیاز بود تا از سیستم چرخشی استفاده شود. ما الان در شرایط 100 درصدی هستیم و فکر نمی‌کنم نیاز به تغییرات زیاد باشد.»

در هر صورت و اگرچه فلیک بارسا را با همان ترکیب سه‌شنبه شب برابر یانگ بویز به زمین می‌فرستد، او می‌داند که بازیکنانش باید بازی را جدی بگیرند: «شما باید بدانید که حریف شما چه چیزی می‌تواند در زمین و برابر هوادارانش ارائه دهد. این یک مسابقه با شدت و فشار بالا خواهد بود. شما باید از دقیقه اول تا پایان تمرکز داشته باشید. اگر به این سطح برسیم و اشتباهات پامپلونا را مرتکب نشویم، یعنی در مسیر درست هستیم و برنده خواهیم شد.»


کد مطلب: 494523

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/494523/دستور-فلیک-جلوگیری-تکرار-فاجعه

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir