کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افشاگری درباره پوست خربزه زیر پای پزشکیان!

روزنامه آرمان ملی , 16 مهر 1403 ساعت 9:58


گروه سیاسی: محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا در مقایسه رویکرد دولت گذشته با دولت کنونی و مواجهه دولت چهاردهم در انتصاب استانداران بر مبنای وفاق ملی گفت: رویکرد دولت سیزدهم حذف کلیه مدیران دولت قبل‌ از خود بود.عبارتی با نام بانیان وضع موجود خلق کردند و گفتند هر کسی‌که جزو افراد دولت قبل بوده و باعث پدیدآمدن شرایط موجود است باید از عرصه مدیریت حذف شود.

 
وی افزود: به همین دلیل هم دیدیم که در دولت سیزدهم عملا همین شعار حذف بانیان وضع موجود کاملا محقق شد و یک دولت کاملا یکدست تشکیل شد .محمد مهاجری گفت: دولت آقای پزشکیان از ابتدا که آمد این بحث که کشور توسط یک جناح خاص اداره شود را رد کرد و بحث وفاق ملی را مطرح کرد. معتدلین هر دو جناح می‌توانند در پست‌های مدیریتی کشور حضور داشته باشند و عرصه توسط آنها اداره شود. اما اگر معنای حرف اخیر آقای وزیر کشور در خصوص استفاده از همه جریانات و تفکرات این است که حتی تندروهای جناح راست و تندروهای جناح چپ بخواهند در پست‌های مدیریتی به‌کار گرفته شوند قطعا معنای وفاق نخواهد داشت و مجددا  دعواهای جدیدی به وجود خواهد آمد.

وی افزود: در جریان اصولگرا یک اکثریت معتدلی وجود دارند و یک اقلیت تندرو ولی پر سر و صدا که امروزه می‌بینیم رسانه‌هایشان هم در واقع برای حذف هر فرد اصلاح‌طلبی که با آنها زاویه دارد تبلیغات گسترده‌ای می‌کنند.
 
این فعال رسانه‌ای بیان کرد: برداشت من از شعار آقای پزشکیان این نیست که تندروهای مثل جبهه پایداری بیایند و در دولت آقای پزشکیان استاندار یا مدیر کل در حوزه‌های استانی و ستادی شوند. وفاق بدین معنا نیست که شما رای اکثریت را کنار بگذارید و رای اقلیت را معتبر بدانید و حاکم کنید. در واقع وفاق بر مدار خواست ملت باید انجام شود.

وی تصریح کرد: جریان اقلیت هم می‌داند همان‌طوری که خودش در دوره‌های قبلی خالص‌سازی کرد نباید توقع داشته باشد که به عرصه قدرت ورود داشته باشد.مهاجری تاکید کرد: البته در جریان انتخابات ۱۴۰۳ بسیاری از اصولگرایان به سمت آقای پزشکیان آمدند و انتخاب آن بخش از اصولگرایان معتدل را من کاملا منطقی می‌دانم اما اگر قرار باشد توقعات تندروها برآورده شود هم اسمش وفاق ملی نیست و هم اینکه پوست خربزه‌ای زیر پای دولت است و قطعا اینها به‌دنبال زمین‌زدن دولت اقای پزشکیان خواهند بود.


کد مطلب: 494608

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/494608/افشاگری-درباره-پوست-خربزه-زیر-پای-پزشکیان

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir