کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مقصد جدید پل پوگبا مشخص شد؟

16 مهر 1403 ساعت 11:51


گروه ورزشی: پل پوگبا احتمالا راهی یکی از لیگ‌های حرفه‌ای عربستان یا آمریکا خواهد شد.به گزارش ایسنا، پل پوگبا فوریه سال ۲۰۲۲ به دلیل نقض‌کردن قوانین ضد دوپینگ به دلیل افزایش سطح تستسترون در بدنش به مدت چهار سال محروم شد، اما اعتراضش در دادگاه عالی ورزش پذیرفته شده و محرومیت او از چهار سال به ۱۸ ماه کاهش پیدا کرد. ستاره فرانسوی بار‌ها در مصاحبه‌هایش اعلام کرده بود که در مثبت‌شدن تست دوپینگش بی‌تقصیر بوده و این رای حقش نبوده است.
 

باشگاه یوونتوس با وجود کاهش محرومیت پوگبا علاقه‌ای به ادامه همکاری با این بازیکن فرانسوی ندارد و به این ترتیب باید منتظر پیوستن او به تیم جدیدی در زمستان بود. به نوشته گاتزتادلواسپورت، دستمزد سالانه پوگبا هشت میلیون یورو به علاوه دو میلیون یورو پاداش عنوان شده است و یوونتوس ترجیح می‌دهد او را به تیم دیگری بفروشد. این روزنامه همچنین پیش‌بینی کرد مقصد هافبک ۳۱ساله فرانسوی لیگ عربستان یا لیگ آمریکا باشد.
 
 
پوگبا در تابستان ۲۰۲۲ برای بار دوم راهی یوونتوس شد. او پیش از این از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ برای باشگاه تورینی بازی کرد، اما سپس به منچستریونایتد نقل مکان کرد. قرارداد این بازیکن فرانسوی با تیم ایتالیایی تا تابستان ۲۰۲۶ اعتبار دارد.


کد مطلب: 494651

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/494651/مقصد-جدید-پل-پوگبا-مشخص

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir