کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جیمز فرانکو با «هی جو» به رم می‌رود

مهر , 17 مهر 1403 ساعت 11:58


گروه فرهنگی: «هی جو» با بازی جیمز فرانکو برای اولین بار در جشنواره فیلم رم ۲۰۲۴ به نمایش در می‌آید.به گزارش ورایتی، «هی جو» درامی که جیمز فرانکو در آن در نقش یک ملوان نیروی دریایی آمریکا در ناپلِ پس از جنگ جهانی دوم را بازی کرده، به زودی برای نخستین بار در جشنواره فیلم رم دیده خواهد شد.
 

این فیلم تلخ به کارگردانی کلودیو جیووانسی سازنده مجموعه تلویزیونی «گومورا»، محصول مشترک کمپانی ایتالیایی «پالومار» و یک کمپانی آمریکایی است.فرانکو در «هی جو» نقش دین بری ملوان آمریکایی را بازی می‌کند که سال ۱۹۴۴، در ۲۳ سالگی در ناپل جنگ‌زده از کشتی پیاده می‌شود. او عاشق زنی جوان، بسیار فقیر و محلی به نام لوسیا می‌شود. چند سال بعد، دین مجبور می شود لوسیا را تنها و باردار ترک کند تا به نیوجرسی بازگردد. او در نهایت به ناپل باز می‌گردد تا زن و پسرش، انزو را پیدا کند اما شهر خیلی تغییر کرده و دین باید این چالش‌ها را که منجر به یک پایان غافلگیرکننده می‌شود، پشت سر بگذارد. فرانکو در این فیلم به ۲ زبان انگلیسی و ایتالیایی صحبت می‌کند.

فرانکو که یکی از پرطرفدارترین ستاره‌های هالیوود بود، پس از یک دعوای حقوقی در سال ۲۰۱۹ که درنهایت حل‌وفصل شد، برای سوء‌استفاده از زنان در کلاس بازیگری مدتی کم کار شد. او برای اولین بار پس از این شکایت، اوایل امسال با فیلم اکشن مهیج فرانسوی «قیمت پول: ماجراجویی وینچ بزرگ» به سینما بازگشت.

فیلمنامه «هی جو» توسط جیووانسی و مائوریتزیو براچی، نویسنده ناپلی که پیش از این با جیووانسی در «پیراناها» کار کرده، نوشته شده است.فرانچسکو دی ناپولی بازیگر «پیراناها»، جولیا ارکولینی، آنیلو آرنا بازیگر «واقعیت» و فرانچسکا مونتووری بازیگر «دوست نابغه من» دیگر بازیگران این فیلم هستند. نوزدهمین دوره جشنواره فیلم رم از ۱۶ تا ۲۷ اکتبر(۲۵ مهر تا ۶ آبان) برگزار می‌شود.


کد مطلب: 494820

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/494820/جیمز-فرانکو-هی-جو-رم-می-رود

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir