کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کاپیتان تیم ملی به فدراسیون "نه" گفت

17 مهر 1403 ساعت 12:03


گروه ورزشی: با تصویب کمیته فنی فدراسیون شمشیربازی، امیر رضایی‌نژاد هدایت تیم زیر ۲۳ سال اسلحه سابر پسران را در مسابقات قهرمانی آسیا بر عهده خواهد داشت.به گزارش خبرآنلاین؛ مجتبی عابدینی کاپیتان سابق تیم ملی شمشیربازی ایران که در المپیک توکیو تا یک قدمی مدال المپیک پیش رفت و در نهایت با داوری بحث برانگیز به رتبه چهارم قناعت کرد، بعد از خداحافظی با شمشیربازی به سوئد مهاجرت کرد و ترجیح داد فعالیت خود را در این کشور دنبال کند. عابدینی در یک آکادمی شمشیربازی در سوئد فعالیت داشت و چند صباحی در کنار تیم های پایه سوئد نیز فعالیت کرد.
 

عابدینی با توجه به تجارب ارزنده دوران بازیگری و البته فعالیت در سوئد در آکادمی و تیم های پایه گزینه اصلی فدراسیون شمشیربازی برای هدایت تیم های پایه و امید سابر ایران بود اما وی به پیشنهاد فدراسیون پاسخ منفی داده و ترجیح داد با پورسلمان رئیس پرحاشیه فدراسیون شمشیربازی کار نکند.
از همین رو فدراسیون بنا به تصویب در کمیته فنی، تیم شمشیربازی زیر ۲۳ سال اسلحه سابر با هدایت امیر رضایی‌نژاد در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت می کند.

همچنین مجتبی دلجویی از استان گیلان به عنوان مربی در کنار رضایی‌نژاد خواهد بود.مسابقات شمشیربازی زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا طی روزهای ۲۹ مهر تا ۳ آبان به میزبانی سلیمانیه عراق برگزار خواهد شد.


کد مطلب: 494823

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/494823/کاپیتان-تیم-ملی-فدراسیون-نه-گفت

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir