کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزینه های پیشنهادی ایران برای میزبانی از قطر

17 مهر 1403 ساعت 14:17


گروه ورزشی: فدراسیون فوتبال ایران در نظر دارد در صورت ابلاغ AFC برای برگزاری دیدار ایران - قطر در کشور ثالث، سه پیشنهاد روی میز کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار دهد.به گزارش ایسنا، براساس برنامه از پیش اعلام شده کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در چارچوب مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ سه شنبه ۲۴ مهرماه در ورزشگاه امام رضا  (ع) در مشهد برگزار خواهد شد.
 

در روزهای اخیر بحث برگزاری این دیدار در کشور ثالث مطرح شد که بخش زیادی از آن‌ها از طرف رسانه‌های عربستان بود. با این حال هنوز AFC تصمیم رسمی خود را در رابطه با این موضوع اعلام نکرده است.البته اگر در نهایت کنفدراسیون فوتبال آسیا این تصمیم خود را به صورت رسمی به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کند، مدیران فدراسیون در نظر دارد که سه پیشنهاد برای حل این موضوع به AFC اعلام کنند.

پیشنهاد اول فدراسیون فوتبال جابجایی دیدار رفت و برگشت ایران - قطر است به این صورت که بازی رفت در دوحه برگزار شود و بازی برگشت به میزبانی ایران باشد.پیشنهاد دوم فدراسیون فوتبال برگزاری این دیدار در شهر دوبی است و پیشنهاد سوم، با توجه به حضور تیم‌ملی در تاشکند برای دیدار با ازبکستان در تاریخ ۱۹ مهرماه، برگزاری دیدار ایران - قطر در همین شهر است تا تیم‌ملی مجبور به انجام سفر دیگر نشود


کد مطلب: 494882

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/494882/گزینه-های-پیشنهادی-ایران-میزبانی-قطر

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir